صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی - ۲۵ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی - ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

ورزش ایران

تکواندو بر بام جام جهانی ایستاد
 تیم ملی تکواندوی مردان، قهرمان جام جهانی کره جنوبی شد. در جریان این رقابت‌ها که به میزبانی شهر گویانگ برگزار می‌شود، تیم ملی بعد از شکست 2-1 کره جنوبی، تیم ملی برزیل را هم 2-0 از پیش‌رو برداشت. تیم ملی مردان دردیدار نهایی با ترکیب میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و ابوالفضل عباسی در 2 راند مقابل استرالیا به برتری رسید تا قهرمان جام جهانی شود. جام جهانی تکواندو به صورت تیمی و با شیوه جدید در کره جنوبی در حال پیگیری است و امروز با برگزاری مسابقات بخش ترکیبی با حضور یلدا ولی‌نژاد، ملیکا میرحسینی، میرهاشم حسینی و ابوالفضل عباسی به پایان می‌رسد.

نوجوانان امیدوار به صعود
تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان، از ساعت 15:30 در سومین بازی‌اش در گروه C جام جهانی زیر
 17 سال به مصاف کالدونیا می‌رود. شاگردان حسین عبدی درحالی این مسابقه را برگزار می‌کنند که پس از برد 3-2 برابر برزیل، 2-1 مقابل انگلیس بازنده شدند و حالا باید با کالدونیایی بازی کنند که بازی اولش را 10-0 به انگلیس و بازی دومش را 9-0 به برزیل واگذارکرده است. دراین شرایط، این امیدواری وجود دارد که تیم کشورمان که سه امتیاز در این گروه به دست آورده، در بازی جمعه پیروز و موفق به صعود شود.

پرسپولیسی‌ها اعتصاب کردند!
تمرین دیروز پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی به علت اعتصاب بازیکنان و کادرفنی این تیم برگزار نشد! این اتفاق بعد از آن رقم خورد که حضور رسانه‌ها برای پوشش تمرین این تیم مجاز اعلام شد اما کادرفنی و بازیکنان بعد از مشورت با همدیگر وارد زمین نشدند و تمرین نکردند.

جستجو
آرشیو تاریخی