اخبار

ایرنا

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سفر هیأت اقتصادی طالبان به ایران، برای اولین بار طالبان پذیرفت که حقابه ایران رهاسازی شود.

 

ایرنا

سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه هیأت دولت با بیان اینکه در جلسه هیأت دولت با دستور رئیس‌جمهور ورود شناورهای تفریحی به کشور آزاد شد، گفت: آیت‌الله رئیسی به وزارت صمت دستور داد که مانعی برای ورود شناورهای تفریحی به کشور ایجاد نشود.

 

ایسنا

سعید بشیری، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به نظارت جدی فرمانداری تهران درباره مازوت‌سوزی نیروگاه‌ها، گفت: تاکنون گزارشی از مازوت‌سوزی در نیروگاه‌های اطراف تهران نداشته‌ایم.

 

مهر

خروجی سد زاینده‌رود با هدف کشت پاییزه غرب و شرق اصفهان از عصر روز شنبه بیستم آبان ماه به سمت اصفهان باز شد و اکنون زاینده‌رود بعد از گذشت مدت‌ها پر آب است و مردم با اشتیاق زیادی در کنار این رود به تفریح و خوشحالی می‌پردازند.

 

ایسنا

حجت الاسلام «حسین حسین‌زاده برسمنانی»، امام‌جمعه امامزاده عبدالله از توابع شهرستان آمل، از لغو مصوبه و نامه مربوط به انتقال زباله این شهرستان به منطقه جنگلی «شوکاشور» در کمتر از دو روز آینده خبر داد.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و سیصد و سی
 - شماره هشت هزار و سیصد و سی - ۲۵ آبان ۱۴۰۲