تصادف آتشین تانکر سوخت و ترافیک سنگین در جنوب تهران

گروه حوادث/تصادف تانکر سوخت‌رسان با خودرو مکانیزه شست‌و‌شوی معابر در بزرگراه شهید هاشمی تهران منجر به ترافیک شدیدی شد.
سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح این تصادف گفت: ساعت ۰۷:۰۶ صبح سه‌شنبه حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بی‌درنگ مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند. بررسی‌ها نشان داد یک دستگاه خودرو مکانیزه شست‌و‌شوی معابر در حال شست‌و‌شوی گاردریل‌های حاشیه بزرگراه بوده که ناگهان یک تانکر حمل‌کننده مایعات نفتی که البته خالی بود، به شدت با قسمت عقب این خودرو برخورد کرده و باعث آتش‌سوزی شده بود که بر اثر این برخورد، خودرو مکانیزه شست‌و‌شو واژگون شده و تانکر نیز به‌صورت قیچی عرض بزرگراه را مسدود کرده بود.
 وی با بیان اینکه ۲ راننده مصدوم  تحویل عوامل اورژانس شدند، گفت: با استفاده از جرثقیل بزرگ سازمانی، خودرو تانکر جابه‌جا و مسیر بزرگراه شهید هاشمی بازگشایی شد.
 مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نیز اعلام کرد: تصادف رانندگی و آتش گرفتن یک دستگاه کشنده در مسیر بزرگراه هاشمی (صالح آباد) به جنوب بعد از دورگرد توحیدی باعث مسدود شدن مقطعی این مسیر و ترافیک سنگین شد که تیم‌های منطقه ۱۹ پلیس راهور تهران بزرگ و عوامل امدادی در محل حضور یافتند.
جستجو
آرشیو تاریخی