صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و هشت - ۲۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و هشت - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۶

از داده‌ها بکاپ بگیرید

این روزها بیشتر ما اطلاعات خود را روی کامپیوترهای خانگی، لپ‌تاپ و موبایل ذخیره می‌کنیم ولی با وجود در دسترس بودن داده‌ها، هر لحظه ممکن است به دلایل مختلف ازجمله حمله‌های هکری و خراب شدن هارد دستگاه، این اطلاعات از بین بروند. بنابراین برای حل این مشکل باید به فکر بکاپ گرفتن از داده‌ها باشید که البته نرم‌افزار FBackup یکی از بهترین گزینه‌هاست.
نرم‌افزار بکاپ‌گیری FBackup یک ابزار قدرتمند برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌های مهم است. این برنامه پشتیبان‌گیری علاوه بر اینکه ظاهر ساده‌ای دارد، امکان فشرده‌سازی و اختصاص گذرواژه به فایل‌های بکاپ را هم فراهم کرده و فایل‌ها را با همان ساختار اصلی حفظ می‌کند. این نرم‌افزار که قابلیت تعیین زمانبندی برای بکاپ‌گیری خودکار دارد برای استفاده‌های شخصی، حرفه‌ای و تجاری کاملاً رایگان است. این برنامه، توانایی پشتیبانی از فرمت zip با قابلیت پسورد‌گذاری روی فایل‌ها و پشتیبانی تا 2 گیگ حجم فایل را دارد و می‌تواند با استفاده از قابلیت mirror backup، یک کپی دقیق از فایل‌ها تهیه کند.
این نرم‌افزار قابلیت اجرای خودکار عملیات‌های مختلف مانند پاکسازی نسخه پشتیبان بعد یا قبل از تهیه آن را دارد، همچنین آپدیت‌های خودکار به صورت هفتگی به شما امکان مطلع شدن از انتشار نسخه جدید نرم‌افزار را می‌دهد و البته این قابلیت می‌تواند به صورت دستی غیرفعال شود. موضوع جالب این است که اگر در حین پردازش و تهیه بکاپ، یک فایل در حال استفاده توسط نرم‌افزاری دیگر باشد، FBackup باز هم می‌تواند از آن بکاپ تهیه کند. پشتیبانی از زبان‌های مختلف برای رابط کاربری نرم‌افزار از دیگر ویژگی‌های این برنامه محسوب می‌شود. برای نصب این نرم‌افزار، تنها کافی است آن را به رایگان از وبسایت پی سی ورلد به آدرس
WWW.P30world.com بارگذاری کنید.
جستجو
آرشیو تاریخی