صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و شش - ۲۱ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و شش - ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

دانشگاه آزاد و دوباخت در جهانی بسکتبال سه نفره بانوان

کوهی: سطح بازی‌ها بالاست

پریسا غفاری
خبر‌نگار

تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد، مسابقات جهانی دانشگاه‌ها را با دو باخت آغاز کرد.
 این تیم که با ترکیب اناهیس خداوردیان، آیدا گلمحمدی، فاطمه آقازادگان و ایلناز مظهری به دوحه قطر رفته است، دیروز در اولین بازی به مصاف تیم دانشگاه پرکارپاتیان اوکراین رفت و با اختلاف دو امتیاز 13 - 11 نتیجه را واگذار کرد.
این تیم در مسابقه دوم هم 17 - 12 به تولوسای مکزیک باخت. بدین ترتیب در جایگاه سوم گروه A ایستاد. این تیم در مرحله بعدی باید با تیم دوم گروه D بازی کند.
صنم کوهی داور، سرپرست تیم اعزامی در خصوص این بازی‌ها می‌گوید: «اول از همه باید بگویم این بچه‌ها با مجوز باشگاهی‌شان توانستند در اردوی تیم حضور یافته و تنها با یک جلسه تمرین راهی دوحه شوند. تیم‌های دانشگاهی حاضر در اینجا هم بازیکنان خوبی در اختیار دارند و سطح بازی‌ها را بالا برده‌اند. به همین دلیل ایران کار سختی را پیش رو داشت.»
تیم بسکتبال سه نفره دانشگاه آزاد در دیدارهای گروهش دو رقابت سنگین با نمایندگان دانشگاهی اوکراین و مکزیک داشت که هر دو تیم ملی‌پوشان این کشورها را در اختیار داشتند. با این حال بازیکنان ایران خوب بازی کردند ولی متأسفانه نتوانستیم بازی را به نفع خود برگردانیم. حالا منتظریم ببینیم که در دور بعد از بین تیمهای رومانی و چین با کدام تیم باید دیدار کنیم.»

امروز فارس میزبان مهرام شد
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با تغییر برنامه، از دیروز با دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و کاله آمل آغاز شد. درحالی‌که مسابقات این هفته لیگ برتر طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دوشنبه 22 آبان برگزار شود، با درخواست شهرداری گرگان، به روز شنبه ۲۰ آبان‌ موکول شد.
شهرداری گرگان جهت شرکت در سوپرلیگ غرب آسیا فردا راهی لبنان می‌شود و چهارشنبه ۲۴ آبان‌ در خانه ساجس دیدار خود را برگزار می‌کند. بنابراین، این تیم دیروز در خانه میزبان کاله آمل بود تا فینال فصل پیش را دوباره تکرار کنند. امروز هم لیموندیس فارس برابر مهرام تهران بازی می‌کند. سایر مسابقات هم دوشنبه 22 آبان در شهرهای اصفهان، رفسنجان، ساری و تهران برگزار می‌شود. طبق برنامه ذوب‌آهن با مس کرمان، مس رفسنجان با فولاد هرمزگان، آورتاساری با رعد پدافند مشهد و طبیعت تهران در سالن بسکتبال آزادی با پالایش نفت آبادان مسابقه می‌دهند.

جستجو
آرشیو تاریخی