اخبار فوتبال

صعود تیم ۷ نفره به فینال آسیا
تیم فوتبال هفت نفره کشورمان در چهارمین دیدارش از بازی‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حساب شش بر صفر هند را شکست داد. امین رضایی، امیرحسین قربانی (٣گل)، هادی خوش اقبال و امیرمهدی رحیم آبادی در این مسابقه برای ایران گلزنی کردند‌ تا تیم کشورمان ضمن ثبت چهارمین برد پیاپی با ۱۲ امتیاز صدرنشین و موفق به صعود به فینال این دوره شود. شاگردان علی رعدی در دیدار پایانی شنبه از ساعت ١٩ مقابل برنده دیدار ژاپن و استرالیا قرار می‌گیرند.


محرومیت بازیکن سابق پرسپولیس
با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، سپهر حیدری، بازیکن سابق تیم پرسپولیس به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد. بر همین اساس در صورت درخواست تجدیدنظر خواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده 63 آیین نامه اخلاق، ظرف مدت یک هفته لایحه اعتراضی منضم به رسید پرداخت هزینه دادرسی را به کمیته اخلاق ارسال کند.

چرا نساجی واگذار می‌شود؟
صادق درودگر، مدیرعامل نساجی، درباره خبر واگذاری این باشگاه به ایسنا گفت:«تصمیم این واگذاری بسیار جدی بوده و عزم آقای حدادیان است که این اتفاق صورت بگیرد. ایشان در این مدت آنقدر بی‌مهری دیده که تصمیم به چنین کاری گرفته است. بنده فکر می‌کردم روزی این اتفاق خواهد افتاد و پیش‌بینی‌ام این بود که این مسأله دو سال پیش صورت بگیرد و به اعتقاد من مالک محترم نساجی تا الان خوب طاقت آورده که تصمیمش را تاکنون عقب انداخته است. اگر این اتفاق نیفتد، تیم را تقدیم استانداری خواهیم کرد زیرا در این مدت نه تنها حمایتی از تیم صورت نگرفته، بلکه توهین هم شده است!»

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی