فرماندار تهران خبر داد

آماده سازی شهرک‌های صنفی برای انتقال مشاغل مزاحم از تهران

فرماندار تهران با اشاره به ساماندهی مشاغل مزاحم در تهران، گفت: در حال آماده سازی شهرک‌های صنفی هستیم تا مشاغل مزاحم تهران بویژه صنوف ناایمن در بازار تهران به این شهرک‌ها منتقل شوند.
به گزارش ایسنا، احمد قیومی در ادامه یکصد و نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سؤالات اعضای شورای شهر تهران گفت: تمامی کمیسیون‌های مربوطه و جلساتی را که حتی در سطح استان برگزار می‌شد در داخل فرمانداری فعال کردیم و همه را بر عهده گرفتیم. برای موضوع آلودگی هوا در شهر تهران تا کنون هفت جلسه تشکیل شده و خوشبختانه دستگاه‌ها مشارکت خوبی داشتند و تکالیفی برای هر یک از آنها مشخص شد.
فرماندار تهران ادامه داد: در موضوع آلودگی هوا تنها شهرداری تهران وظیفه ندارد هر چند که نقش بسیار تأثیرگذاری دارد. لذا همه دستگاه‌های مسئول باید نسبت به اجرای وظایف خود اقدام کنند. آخرین جلسه شورای ترافیک تهران نیز تشکیل شد و بحث روشنایی معابر به صورت ویژه در حال پیگیری است.
چرا که بخشی از تصادفات ما در شب رخ می‌دهد و موضوع امنیت و سرقت در این حوزه کنترل می‌شود.قیومی درخصوص اتباع حاضر در شهر تهران نیز گفت: در حال حاضر حدود ۸۰۰ هزار نفر اتباع خارجی در شهر تهران شناسایی شده‌اند که تحت رصد کامل هستند.
لذا این گفته که اتباع در تهران رها هستند صحیح نیست، اما طرح ویژه‌ای برای شناسایی اتباع و خروج آن دسته از اتباعی که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده‌اند در حال اجراست که به زودی مردم نتایج آن را مشاهده می‌کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی