رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد

بدهی 31 هزار میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی به شهرداری

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه قطعاً مشکل نمایشگاه بین‌المللی را حل می‌کنیم، گفت: این نمایشگاه 31 هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است.به گزارش فارس، مهدی چمران همچنین درباره نهضت پارکینگ‌سازی گفت: امتیازاتی به پارکینگ‌سازی داده می‌شود اما متأسفانه برخی از افراد ترجیح می‌دهند با جای استفاده از پارکینگ دوبله پارک کنند و جریمه شوند ولی به پارکینگ نروند.
شهرداری  باید در سال‌جاری ۱۲۰ هزار جای پارک ساماندهی کند
سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران در جلسه دیروز شورا با اشاره به پارک حاشیه‌ای گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که مدیریت شهری باید آن را به سرانجام برساند بحث پارک حاشیه‌ای است.وی افزود: مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری موظف شده در سال‌جاری ۱۲۰ هزار جای پارک را ساماندهی کند اما پس از ۸ ماه هنوز اقدام مؤثری‌ صورت نگرفته است. برای اجرای پارک حاشیه‌ای، شهرداری با دو شرکت قرارداد بسته که یک شرکت اقدام به خرید دوربین، تجهیزات و سیستم‌های کنترل مکانیزه کنترل پارک کرده و شرکت دیگر نیز درحال اجرای مقدمات کار است. اما طبق بررسی‌ها، برخی از افراد فاقد مسئولیت که سایه‌شان هنوز روی شهر است جلوی این قراردادها را گرفته‌اند و اجازه نمی‌دهند کار پیش برود.وی اظهار کرد: با اجرایی نکردن مصوبه پارک حاشیه‌ای شاهد این هستیم که افرادی تحت عنوان پارکبان به اجحاف به دریافت مبالغ گزاف و به دور از انتظار از رانندگان برای جای پارک اقدام می‌کنند.
مجموعه ورزشی‌های برون‌سپاری شده‌
تعرفه‌های مصوب را رعایت نمی‌کنند
در جلسه دیروز شورا، شمس احسان، عضو شورای شهر در تذکری گفت: مجموعه ورزشی‌هایی که در مناطق 22گانه برون‌سپاری شده‌اند تعرفه‌های مصوب شورا را رعایت نمی‌کنند.وی گفت: شهروندان اعتراضاتی در این زمینه داشتند. اگر تعرفه‌ها رعایت نشود قطعاً ورزش در سبد زندگی خانواده‌ها کمرنگ‌تر می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی