مرور

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دبیری بزودی منتشر می‌شود
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی، اعلام کرد، دفترچه تکمیل ظرفیت این آزمون بزودی منتشر می‌شود.
محمدمهدی کاظمی در صفحه مجازی خود  نوشت: درخصوص رسیدگی به اعتراض‌ها، با تشکیل تیم‌هایی از ارزیابان حرفه‌ای، تمامی درخواست‌های ثبت‌شده رسیدگی و نتیجه به ذینفعان اعلام می‌شود.
محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳آبان
در تهران اعلام شد
رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی تهران‌بزرگ درباره محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۱۳آبان در تهران گفت: از ساعت ۲۳:۳۰ روز جمعه ۱۲آبان تا پایان مراسم و تخلیه معابر اطراف لانه جاسوسی سابق امریکا در طول خیابان آیت‌الله طالقانی محدودیت تردد وجود دارد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی‌پور افزود:‌ علاوه‌بر آن از ساعت هفت صبح روز ۱۳آبان محدودیت‌های تردد در خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع مفتح تا ولیعصر(عج) و درصورت نیاز تا تقاطع قدس – طالقانی، خیابان سپهبد قرنی از میدان فردوسی به سمت شمال، خیابان نجات‌اللهی (ویلا) از خیابان انقلاب اسلامی به سمت شمال، خیابان ایرانشهر از خیابان کریمخان به سمت جنوب، خیابان مفتح از میدان هفت‌تیر به سمت جنوب، کنارگذرهای پل حافظ ورودی به خیابان طالقانی، خیابان ولیعصر(عج) به سمت شمال از خیابان انقلاب و خیابان فلسطین به سمت جنوب از بلوار کشاورز اجرا می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی