ورزش ایران

تاریخ‌سازی بانوی پاراوزنه‌برداری
در جریان رقابت‌های پاراوزنه‌برداری هانگژو یک زن ایرانی برای نخستین‌بار موفق به کسب مدال شد. مهدیه محمدیان در رقابت‌های پاراوزنه‌برداری چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی موفق به کسب مدال برنز شد. محمدیان در دسته ۵۵ کیلوگرم با مهار وزنه ۱۰۵ کیلوگرمی به مدال برنز رسید.


ایران - هنگ‌کنگ در خارج از تهران
تیم ملی فوتبال ایران کار خود را برای حضور در جام جهانی 2026 از آبان ماه سال‌جاری آغاز می‌کند و طبق برنامه در نخستین دیدار مرحله اول انتخابی روز 25 آبان میزبان هنگ‌کنگ خواهد بود. پیش از این قرار بود این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما مشکلاتی که برای چمن این ورزشگاه به وجود آمده فدراسیون را بر آن داشته که میزبانی را به شهری دیگر انتقال دهد. به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه هم‌اکنون در تهران ورزشگاه دیگری جز آزادی نیست که شرایط برگزاری این مسابقه را داشته باشد، مسئولان فدراسیون فوتبال برای اینکه چمن این ورزشگاه بیشتر آسیب نبیند، درصدد برگزاری بازی در شهر دیگری هستند. چند گزینه برای برگزاری این دیدار در شهرستان وجود دارد و فدراسیون در حال بررسی آنهاست تا در نهایت یک ورزشگاه در خارج از تهران به عنوان میزبان معرفی شود.


ادامه درمان پورعلی‌گنجی
مرتضی پورعلی‌گنجی در جریان فینال تورنمنت اردن بین ایران و قطر، دچار پارگی رباط صلیبی پای راست شد. این بازیکن که برای تماشای بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی حضور یافت، دیروز نیز مانند روزهای قبل طبق برنامه کادر پزشکی تیم ملی با حضور در ساختمان پک به ادامه مراحل درمانی و حفظ عملکرد عضلانی خود پرداخت. هنوز زمان دقیق عمل جراحی پورعلی‌گنجی مشخص نشده اما این بازیکن تا قبل از عمل اقدامات درمانی‌اش را زیر نظر پزشکان تیم ملی پیگیری می‌کند.
 

اسپانسر جدید و عجیب استقلال!
استقلال در ادامه تلاش برای ایجاد درآمدزایی، یک اسپانسر جدید را جذب کرد و پس از توافق علی خطیر مدیرعامل این باشگاه با یک فروشگاه تلفن همراه در آمل و امضای قرارداد بین طرفین، این حامی مالی جدید از این پس در کنار آبی‌های تهران خواهد بود. این در حالی است که این قرارداد با یک فروشگاه تلفن همراه، با واکنش‌های زیادی همراه بود و بسیاری آن را عجیب توصیف کردندو معتقدند در شأن برند باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست!
 

قاسم رضایی هم داماد شد
قاسم رضایی پرافتخارترین فرنگی‌کار المپیکی ایران زندگی مشترک خود را آغاز کرد. این قهرمان مازندرانی که در المپیک لندن صاحب گردن‌آویز طلا شده بود لباس دامادی بر تن کرد. او دارنده مدال‌های طلای لندن و برنز المپیک ریو است که  مدال نقره و ۲ مدال برنز جهان را  نیز در کارنامه ورزشی خود دارد. امسال حسن یزدانی، رحمان عموزاد، یونس امامی و رضا اطری دیگر مدال‌آوران کشتی ایران بودند که به جرگه متأهلین پیوستند.

جستجو
آرشیو تاریخی