صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و یازده - ۰۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و یازده - ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

شراکت خبرنگاران ضدانقلاب
در جنایات غزه
خبر اول اینکه؛ رسانه فارسی‌زبان اتحادیه اروپا که دراختیار اپوزیسیون ضدایرانی قرار دارد، در دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی سنگ تمام گذاشتند. یورونیوز فارسی در گزارشی بدون اشاره به تصاویری که رسانه‌های غربی از جمله رویترز و آسوشیتدپرس از وضعیت بی‌سابقه در غزه مخابره کردند، مدعی شد که  یکی از تصاویر کودکان غزه توسط هوش مصنوعی تولیدشده و فعالان فضای مجازی آن را به عنوان نماد مظلومیت مردم غزه بازنشر می‌کنند!
در طرفی دیگر نیز BBC فارسی همچنان از منابعی مجهول به خبرپراکنی و سمپاشی مشغول است؛ رسانه فارسی‌زبان دولت انگلیس بدون محکوم کردن جنایات اسرائیل، همدلی مردم غزه برای رساندن مواد غذایی به یکدیگر را سانسور کرد و از سوی دیگر به نقل از گزارشگر خود در لندن! می گوید:«مردم ممکن است برای غذا اقدام به کشتن همدیگر کنند !»
درحالی که حتی خبرنگاران رسانه‌های غربی نیز به جنایات اسرائیل معترف هستند اما خبرنگاران رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه تاکنون حتی یک نفرشان نیز نسبت به شهادت قریب به 2000 کودک در نوارغزه ابراز تأسف هم نکردند! و به قول معروف دست خبرنگاران امریکایی را نیز از پشت بسته‌اند!

هلاکت شرور مسلح
 در درگیری با پلیس «سیب و سوران »
 دست آخر اینکه؛فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد که روز دوشنبه مأموران انتظامی شهرستان سیب و سوران حین گشتزنی و برقراری امنیت منطقه در سطح حوزه استحفاظی در ورودی این شهرستان بودند که ناگهان سرنشینان یکدستگاه خودروی پژو پارس، فاقد پلاک به سمت مأموران تیراندازی کرده که با عکس‌العمل سریع مأموران مواجه شدند. در اقدام بموقع مأموران انتظامی اشرار مسلح زمینگیر، خودرو را رها و به اطراف متواری شدند. درگیری مسلحانه با مأموران ساعاتی ادامه داشته و سرانجام این اشرار مسلح تاب مقابله با مأموران را نداشته که در این درگیری احدی از این اشرار به هلاکت رسیده و 2 نفر دیگر با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی