صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و یازده - ۰۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و یازده - ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

بانوان به ورزشگاه آمدند، بدون آنکه اتفاقی رخ دهد

تاج: 28 میلیون دلار از فیفا و AFC‌طلب داریم

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالانه هیأت فوتبال استان زنجان به نکات جالبی اشاره کرد. مهدی تاج درباره مطالبات این فدراسیون از فیفا و AFC گفت: «ما ۲۸ میلیون دلار از AFC و فیفا طلبکار هستیم که بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال می‌شود ولی به دلیل تحریم‌های ظالمانه نتوانسته‌ایم یک ریال آن را دریافت کنیم. با وجود این، تیم‌های ملی ایران در رده‌های سنی مختلف درحال آماده‌سازی و همچنین رقابت در مسابقات بین‌المللی هستند. اکنون برنامه‌های مختلفی در حال اجرا داریم و از حرکت و تلاش دست نکشیده‌ایم.»
او درباره نقش فوتبال در جامعه چنین نظر داد: «فوتبال با هیچ پدیده‌ای قابل مقایسه نیست و در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد. هیأت‌های فوتبال در این راستا وظیفه مهمی برعهده دارند. حضور میلیونی مردم در ماه مبارک رمضان برای تماشای فوتبال با هیچ پدیده دیگری قابل مقایسه نیست، چرا که ماحصل آن شادی و نشاط مردم است.»
تاج با اشاره به حضور پرشور بانوان در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: «نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند که پس از مدت‌ها حضور این قشر در ورزشگاه‌ها محقق شده است، بدون آنکه اتفاق خاصی رخ دهد. هرچند بانوان برای دیدن مسابقه به ورزشگاه می‌آیند اما باید ورزش را جدی بگیرند که در این راستا فوتسال بانوان مورد توجه قرار گرفته است.»
رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان نیز چنین توضیح داد: «این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. این ورزشگاه از جمله ورزشگاه‌های عالی در سطح کشور است و امیدواریم حضور تیم‌های مختلف برای برگزاری مسابقات در این ورزشگاه به پویایی آن منتهی شود. توجه هیأت استان زنجان به فوتبال ساحلی به دلیل ارزان و پرسود بودن آن بسیار حائز اهمیت است. همچنین به فوتسال باید توجه جدی شود چرا که سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند به نتیجه خیره کننده‌ای منتهی شود.
جستجو
آرشیو تاریخی