صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هفت - ۲۹ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هفت - ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

خبر کوتاه

فرنگی‌کاران در صدر رنکینگ جهان
رنکینگ جدید برترین فرنگی‌کاران جهان از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد. با برگزاری بازی‌های آسیایی چین، رنکینگ جدید برترین فرنگی‌کاران جهان از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد که در میان فرنگی‌کاران ایران، علیرضا مهمدی در ۸۲، محمدهادی ساروی در ۹۷ و امین میرزازاده دروزن ۱۳۰ کیلوگرم در صدر قرار دارند و پویا دادمرز و مهدی محسن‌نژاد در رده سوم اوزان خود جای دارند.


قزاقستان؛ سومین حریف هندبال
تیم ملی هندبال بعد از شکست کویت، امروز در سومین بازی انتخابی المپیک به مصاف قزاقستان می‌رود. تیم وسلین وویویچ که درگروه دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک با ژاپن، کویت، قزاقستان و بحرین همگروه است، بعد از شروع رقابت‌ها با باخت مقابل ژاپن، در دومین بازی کویت را 29-28 برد وانتقام باخت در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی را گرفت. ملی‌پوشان هندبال ساعت11 صبح امروز در سومین بازی به مصاف قزاقستان می‌روند. درپایان رقابت‌های انتخابی المپیک قاره آسیا تیم قهرمان سهمیه المپیک می‌گیرد.


مدال‌های دواتلون زنان در آسیای میانه
مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات دواتلون قهرمانی آسیای میانه به ملی‌پوشان ایران رسید. مسابقات قهرمانی آسیای میانه صبح دیروز به میزبانی ائل گلی تبریز برگزار شد که حدیث نصرآزادانی دختر دواتلون‌کار ایرانی قهرمان شد، شکوه طیاره و ریحانه خاتونی هم به ترتیب نقره و برنز گرفتند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی