پورعلی‌گنجی فصل را از دست داد

آن صحنه را می‌بینم، بدنم می‌لرزد

بازی ایران و قطر، با یک اتفاق بد برای مدافع تیم ملی و پرسپولیس همراه بود و مرتضی پورعلی‌گنجی دچار مصدومیت شدید شد که این موضوع خبر ناگواری برای یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخپوشان پایتخت است. این بازیکن در شرایطی در دقیقه 49 در برخورد با مدافع قطری آسیب دید و در دقیقه 53 جای خود را به محمدحسین کنعانی‌زادگان داد تا به دستور کادر پزشکی تیم ملی، فوراً برای مداوا راهی بیمارستان شود. در این شرایط و از همان موقع و از اردوی تیم ملی خبر رسید که احتمالاً مشکل مصدومیت پورعلی‌گنجی از ناحیه زانو جدی است و احتمال اینکه رباط صلیبی این بازیکن آسیب دیده باشد زیاد است. همچنین بعد از پایان بازی، امیر قلعه‌نویی سرمربی و مهدی محمد‌نبی سرپرست و همچنین تعدادی از ملی‌پوشان مانند مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد و سعید عزت‌اللهی به ملاقات این بازیکن رفتند و رامین رضاییان هم فیلمی را منتشر کرد که در حال بردن پورعلی‌گنجی با ویلچر بود و برای او آرزوی سلامتی کرد.
این اتفاق در حالی رخ داد که پورعلی‌گنجی، پیش از این هم یک‌بار دیگر از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود که این موضوع باعث دوری 10ماهه او از فوتبال شد.  در این میان  دکتر علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس اعلام کرد  رباط صلیبی پای  پورعلی‌گنجی پاره شده و حالا باید مراحل درمان او صورت بگیرد. حالا  این بازیکن علاوه‌بر از دست دادن جام ملت‌های آسیا، بازی‌های لیگ برتر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا پایان فصل از دست خواهد داد. او بعد از یاسین سلمانی، علیرضا عنایت‌زاده و علیرضا خدادی، چهارمین پرسپولیسی است که این فصل با مصدومیت شدید از ناحیه زانو مواجه می‌شود.
 این اتفاق با ناراحتی گل‌محمدی نیز همراه بود و او در پاسخ به سؤال خبرنگارانی که قصد داشتند یک جمله از او درباره پورعلی‌گنجی بگیرند، گفت: «اوضاعش خوب نیست، خراب است!» در این شرایط می‌توان گفت که پرسپولیس و گل‌محمدی عملاً بازنده اصلی تورنمنت اردن بودند. چرا که یکی از مؤثرترین بازیکنان خودشان را برای ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از دست دادند.
پورعلی‌گنجی، دیروز و پس از بازگشت ملی‌پوشان به ایران در شرایطی که روی ویلچر بود، به خبرنگاران گفت: «خیلی ممنونم از دوستانی که پیام دادند و حال من را پرسیدند. نمی‌دانم چه بگویم؛ اسمش را حکمت بگذارم یا قسمت و اتفاق. اتفاق بد و تلخی بود و خودم که صحنه را می‌بینم، بدنم می‌لرزد.» او ادامه داد: «من از تلاش و اراده خودم مطمئنم و امیدوارم که هم باشگاه پرسپولیس و هم فدراسیون و تیم ملی کمک کنند که صحیح و سلامت و محکم‌تر از قبل برگردم. من  با صلابت کامل برمی‌گردم و در کنار هم عشق می‌کنیم.» او در پایان درباره همدلی ملی‌پوشان و مسئولان تیم ملی با او گفت: «دم همگی گرم.‌ همین که دلگرمی می‌دهند، یک دنیا ارزش دارد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی