فرمانده انتظامی کل کشور:

دزد لباس را در فراجا بر نمی تابیم

گروه حوادث/ در دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و فرمانده انتظامی کل کشور بر ضرورت برخورد با متخلفین در لباس مأمورین انتظامی تأکید شد.
 به گزارش قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در دیدار با سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور، ضمن تبریک هفته فراجا با اشاره به تلاش‌های ایثارگونه کارکنان انتظامی برای تأمین نظم و امنیت در کشور گفت: به‌رغم زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی و تنوع مأموریت‌ها، ممکن است معدود افرادی در فراجا، در این لباس، عامدانه تخلف و زحمات کارکنان فداکار فراجا را خدشه‌دار کنند و ما موظف هستیم برای صیانت و سالم‌سازی نیروها و به‌خاطر جایگاه رفیع انتظامی کشور، با خاطیان برخورد قضایی داشته باشیم.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به عملیات غرورانگیز جبهه مقاومت گفت: سازمان اطلاعاتی موساد منسوب به رژیم ‌صهیونیستی و سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و انگلیس هیچ‌گاه فکر نمی‌کردند چنین عملیاتی با ابعاد گسترده شکل بگیرد. شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی در روزهای نخستین، غیرقابل جبران بود.
در ادامه این دیدار سردار رادان گفت: رابطه فراجا با سازمان قضایی یک رابطه برادرانه است. همکاران ما در نیروی انتظامی در عین اقتدار بسیار مظلوم هستند، از میان ۵۱ شهید که در سال‌جاری از فراجا برای صیانت از جامعه و امنیت تقدیم این ملت شریف شد، یکی از این شهدا افسر ارشدی بود که در مسیر مبارزه با قاچاق می‌توانست لحظه‌ای چشم خود را بر قاچاقچیان مواد مخدر ببندد، ولی با مسئولیت‌پذیری خود، صحنه مأموریت را رها نکرد و در این مسیر جان خود را نیز تقدیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دزد لباس در فراجا تصریح کرد: ما به‌هیچ‌وجه دزد لباس را در فراجا برنمی‌تابیم و به‌شدت با متخلفان در این لباس برخورد می‌کنیم، اگرچه در مأموریت‌های محوله به همکاران در چهارچوب قانون از آنها دفاع می‌کنیم؛ از جمله در برخورد با اراذل و اوباش و سارقان که باعث برهم زدن نظم‌عمومی جامعه و وحشت در میان مردم می‌شوند، به‌هیچ‌وجه مماشات نمی‌کنیم و برخورد جدی با این افراد در دستورکار است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی