قتل به خاطر یک سویشرت

گروه حوادث/ پسر نوجوان به خاطر اینکه دوستش لباس او را پس نمی‌داد وی را به قتل رساند.
  سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در سطح شهر تهران و اعلام این خبر به پلیس، بررسی موضوع و رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. کارآگاهان در گام نخست با بررسی جسد، آثار جراحت عمیق را روی سینه، گردن و کمر مقتول مشاهده کرده و پس از آن به صحنه جرم رفته و در آنجا با استفاده از اقدامات میدانی و اطلاعاتی دریافتند ۲ نوجوان ۱۵ و ۱۶ ساله تبعه افغانستان در حال شوخی با یکدیگر بودند که در ادامه تبدیل به درگیری شد و نوجوان ۱۵ ساله با استفاده از یک جسم برنده مقتول را زخمی کرده و به قتل می‌رساند وی پس از اینکه متوجه قتل شد به سرعت از محل متواری می‌شود.
این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان در ادامه با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و میدانی مخفیگاه قاتل را شناسایی کردند و پس از اعزام اکیپی از مأموران به آنجا متوجه می‌شوند که قاتل باز هم متواری شده است.
در ادامه کارآگاهان پلیس به همین دلیل یک نفر از خانواده قاتل را به منظور ارائه توضیحات به اداره دهم پلیس دعوت کردند که او ابتدا منکر هرگونه اطلاع از مخفیگاه متهم شده ولی در نهایت کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم، مخفیگاه قاتل را شناسایی و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.
در ادامه پسر ۱۵ ساله به قتل دوستش اقرار کرد و گفت: «مقتول سویشرت من را بی‌اجازه برده بود و پس نمی‌داد روز حادثه نیز می‌خواست ساعت مچی من را بگیرد که با وی درگیر شدم و بعد از اینکه با چاقو چندین ضربه به او زدم از محل متواری شدم».
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تأکید کرد: حسب دستور قضایی، متهم به اتهام قتل عمدی با قرار بازداشت موقت به کانون اصلاح و تربیت معرفی شد.
جستجو
آرشیو تاریخی