قتل مرموز کارگر ساختمانی در دره فرحزاد

گروه حوادث/ تماس تلفنی پاکبان شهرداری با پلیس، راز جسد خونین کارگر ساختمانی را فاش کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حدود ساعت 4 صبح شنبه، مردی در تماس با پلیس گفت: من پاکبان هستم و در محدوده دره فرحزاد در حال نظافت خیابان بودم که متوجه شدم سه مرد اطراف یک ملحفه خونی را گرفته‌اند و جسدی هم داخل آن است که می‌خواهند آن را به جای دیگری ببرند.
پس از این تماس دقایقی بعد مأموران کلانتری ولنجک به محل مورد نظر رفتند و سه مرد را دستگیر کردند. مردان جوان به محض دیدن مأموران در حالی که مضطرب شده بودند، گفتند که مردی ناشناس و نقابدار به خانه آنها حمله کرده است. یکی از آنها گفت: ما افغانستانی هستیم و برای کار به ایران آمده‌ایم. مردی که جسدش داخل ملحفه است برادرم نظیر است و این دو نفر هم پسرعموهایم هستند. ما همگی کارگر ساختمانی هستیم و با چند نفر دیگر در یک خانه حوالی دره فرحزاد زندگی می‌کنیم. ما خواب بودیم که از سرو صدای برادرم بیدار شدیم و ناگهان مردی نقابدار را دیدیدم که برادرم را با چاقو زد و گوشی‌اش را سرقت کرد و رفت.
در حالی که مأموران متوجه داستان‌سرایی عجیب و تناقض‌گویی‌های آنها شده بودند با اعلام موضوع به بازپرس محمدمهدی براعه کشیک ویژه قتل، دستور بازداشت هر سه نفر را گرفته و آنها را به اداره آگاهی منتقل کردند تا تحقیقات انجام و راز این جنایت فاش شود.
جستجو
آرشیو تاریخی