صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و یک - ۲۲ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و یک - ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۶

مرور

با عملیاتی شدن سامانه صدور گواهینامه تا ۲ هفته آینده
خدمات مربوط به گواهینامه را از اپلیکیشن «پلیس من» بگیرید

معاون اجرایی پلیس راهور گفت: سامانه و زیرساخت‌های صدور گواهینامه آماده شده است و ظرف دو هفته آینده عملیاتی می‌شود.
به گزارش ایسنا، سردار حسین رمضانی در یک برنامه رادیویی درباره موضوع هوشمندسازی نرم‌افزارهای راهور، اظهار کرد: تدبیر فرمانده کل انتظامی کشور و رئیس پلیس راهور فراجا بر این است که هوشمند‌سازی در تمام فرایندها اعم از خدمات ترافیک و عملیات ترافیک پیاده‌سازی شود تا با بررسی دقیق و درست، بهترین تصمیمات مدیریت و استراتژیک گرفته شود و بهترین خدمات را در دو حوزه به مردم ارائه دهیم.
سردار رمضانی اظهار کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از فعالیت‌های شماره گذاری، تعویض پلاک و پرداخت خلافی و عوارض روی سکوی اینترنتی و از طریق اپلیکیشن «پلیس من» قابل انجام است. این خدمات و همچنین عملیات تعیین اصالت خودرو ظرف ۴۵ دقیقه انجام می‌شود. وی با اعلام اینکه سامانه و زیرساخت‌های صدور گواهینامه آماده شده و ظرف دو هفته آینده عملیاتی می‌شود، گفت: مردم برای درخواست تعویض و المثنی گواهینامه دیگر لازم نیست مراجعه حضوری به پلیس راهور داشته باشند و از طریق اپلیکیشن «پلیس من» می‌توانند این خدمات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.
 
اعلام نتایج آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش تا ۲ هفته آینده
 معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: نتایج آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش برای جذب گفتاردرمان و کاردرمان، تا ۲ هفته آینده اعلام می‌شود.
به گزارش فارس، حمید طریفی حسینی افزود: آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین، امروز در مراکز استان‌ها، برگزار شد. تلاش می‌کنیم نتایج اولیه این آزمون تا ۲ هفته دیگر اعلام شود. پس از آن، افراد به مرحله مصاحبه و ارزیابی تکمیلی می‌روند.
طریفی حسینی افزود: در آزمون رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین، یک‌هزار نفر جذب می‌شوند و با عنوان گفتار درمان و کاردرمان در سال‌جاری در مدارس و مراکز توانبخشی فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا:
برای درخواست معافیت تحصیلی
نیاز به مراجعه حضوری نیست
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از درخواست معافیت تحصیلی بدون نیاز به مراجعه حضوری با توجه به هوشمندسازی سامانه معافیت تحصیلی خبر داد.
سردار تقی مهری، در گفت‌وگو با مهر افزود: پسرها وقتی به سن قانونی ۱۸ سال تمام می‌رسند یا باید ادامه تحصیل بدهند یا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند. اتفاق مهمی که از سال گذشته تا کنون افتاده، هوشمند‌سازی سامانه معافیت تحصیلی است. از طریق هماهنگی که با وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش در کشور داشتیم همه کسانی که در کنکور قبول می‌شوند، از طریق اینترنت می‌توانند درخواستشان را اعلام کنند و بدون مراجعه حضوری به مقرهای انتظامی، مسأله معافیت آنها انجام می‌شود.
وی گفت: در این طرح با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانشگاه نیز ارتباط داریم. دانشگاه بعد از انتخاب واحد توسط دانشجو وضعیت را به سازمان وظیفه عمومی اعلام می‌کند و ما معافیت تحصیلی را می‌دهیم.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی