نبی: تورنمنت اندونزی به لحاظ فنی کمک می‌کند

درخواست کردیم به زمین‌مان در جام جهانی برگردیم

مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص اعزام تیم ملی به تورنمنت اردن، چنین توضیح داد: «تقویم تیم ملی را با توجه به فیفا دی و بررسی‌ای که داشتیم، با تأیید قلعه‌نویی برنامه‌ریزی کردیم. تورنمنت بسیار خوبی است. تیم ملی قطر برای جام ملت‌های آسیا انگیزه دارد و میزبان است. اردن هم برنامه‌ریزی خاصی دارد. عراق هم تیم بسیار خوبی است. بازی اول با اردن است. ان‌شاءالله در فینال حاضر می‌شویم.»
او در مورد بازدیدی که به همراه قلعه‌نویی از کمپ تیم ملی در قطر داشت، عنوان کرد: «آنجا سه بخش مد نظر قرار گرفت. یک کارگاه آموزشی سه روزه برای کادرفنی تیم ملی بود که در جلساتش شرکت کردیم. بخش دیگر، بازدید از محل مسابقات، محل تمرین و هتل تیم ملی بود و مواردی مدنظر سرمربی تیم ملی بود که با مسئولان برگزاری جام ملت‌ها مطرح کردیم و امیدواریم نقاط ضعف برطرف شود.»
نایب رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آیا کمپ الریان دچار ایراد شده، گفت: «کمپ الریان پنج زمین دارد. زمینی که در جام جهانی استفاده می‌کردیم، در اختیار باشگاه الریان است. درخواست داشتیم به همین زمین برگردیم و پیگیر هستیم که این اتفاق بیفتد. البته همه زمین‌های تمرین الریان عالی هستند و از نظر چمن هیچ مشکلی نداریم. فقط دور زمینی که قرار بود بدهند، محوطه بازی بود. تقاضا کردیم به زمین دیگری برویم تا  مشکل‌ساز نشود. کنار خیابان اصلی است. درست است به نوعی محصور شده اما به هرحال روی تمرین تیم ملی تأثیر می‌گذارد و تمرکز بچه‌ها را به هم می‌ریزد. تقاضا کردیم به هر ترتیب، به زمین دیگری برویم.» نبی در خصوص اینکه حرف و حدیث‌هایی پیرامون اردوی آخر تیم ملی در اندونزی وجود دارد، چنین نظر داد: «تورنمنتی که دنبال می‌کنیم، تورنمنت بسیار خوبی است و تیم‌های قدرتمندی قرار است در آن شرکت کنند. لذا اگر این جمع‌بندی شود، حضور ما به لحاظ فنی در آن کمک می‌کند. این تورنمنت، 10-15 روز با جام ملت‌ها فاصله دارد و در حال گفت‌وگو هستیم ببینیم تیم‌هایی که قرار است شرکت کنند می‌آیند یا نه. باید ببینیم نظر قلعه‌نویی چیست.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی