صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و نه - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و نه - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۹

خبر در خبر

 محمدصادق معتمدیان، دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با اشاره به تراز پایین آب دریاچه ارومیه به تشریح اقدامات انجام شده برای احیای این پهنه آبی پرداخت.
  آرش عابدینی عراقی، سرپرست تیم کاوش غار اسپهبد خورشید از کشف گِل مهری خبر داد که به زبان پهلوی است و احتمالاً با ترجمه آن «جای‌نام»ی جدید به جغرافیای دوره ساسانی افزوده خواهد شد.
 شهاب طلایی، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: در حال حاضر ۱۷۰۰ هتل در کشور ایجاد شده که برای خانواده‌ها طراحی نشده است.
 محمدرضا یافتیان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های روستای «گلجین» واقع در منطقه حفاظت‌شده «سرخ آباد» استان مهار شد.
  طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر، پس از ماه‌ها رایزنی و پیگیری توسط این مجموعه به تصویب وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رسید و این در حالی است که اجرایی‌شدن طرح مذکور نیازمند تخصیص بودجه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 معاون صنایع‌دستی کشورمان در اجلاس منطقه‌ای صنایع‌دستی آسیا و اقیانوسیه که چندروز پیش در ازبکستان برگزار شد، به‌عنوان معاون دفتر غرب آسیا معرفی و منصوب شد.
 محسن جانجان، سرپرست تیم کاوش معبد لائودیسه نهاوند گفت: در فصل هفتم کاوش معبد لائودیسه‌ سرنخی از معبد پیدا نشد و برای یافتن این معبد به یک فصل دیگر کاوش نیاز داریم. 
جستجو
آرشیو تاریخی