صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و هشت - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و هشت - ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

تجربه آرامش و بازی با یک کلیک

هر روز بر تعداد گیمرهای جهان افزوده می‌شود و با توجه به افزایش کاربران گوشی‌های هوشمند، بازی‌های موبایلی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.
 بازی‌ها در ژانرهای متفاوتی ارائه می‌شوند ولی اگر شما هم از علاقه‌مندان بازی‌های موبایلی هستید و می‌خواهید در طول بازی آرامش بگیرید و از هیجان و جست و خیز خبری نباشد، بهتر است سراغ بازی «هارمونی» بروید. بازی ایرانی هارمونی تلفیقی از موسیقی و پازل است که برای علاقه‌مندان بازی‌های آرامش‌بخش می‌تواند جالب باشد. هارمونی به عنوان ترکیبی از دو سبک موسیقی و پازل‌، سعی دارد یک تجربه آرامش‌بخش را برای بازیکن به وجود بیاورد.
 با هر کلیک در بازی، یک نت موسیقی نواخته می‌شود که این هم باعث حل معما می‌شود و هم حس آرامشی را از جنس موسیقی به کاربر القا می‌کند. در این بازی باید با ضربه‌زدن به خانه‌ها برای ایجاد تقارن تلاش کنید، با زدن هر ضربه یک نت موسیقی پخش خواهد شد و مجموعه این نت‌ها نوعی هماهنگی یا هارمونی موسیقی‌وار ایجاد خواهند کرد که از آن لذت خواهید برد. در بازی هارمونی، که جزو برترین بازی‌های ایرانی مخصوص گوشی موبایل محسوب می‌شود 1000 مرحله متفاوت به همراه موسیقی آرامش‌بخش وجود دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. کاربران می‌توانند این بازی را از گوگل پلی به رایگان دانلود و یک بازی سرشار از آرامش را تجربه کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی