صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و هفت - ۱۷ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و هفت - ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۹

خبر در خبر

  حلیاسادات حسینی، مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران توانمندسازی تشکل‌های محیط زیستی را راهبردی پایدار در ارتقای فرهنگ محیط زیست ذکر کرد و گفت: توانمندسازی ساختاری و تخصصی این سمن‌ها خواسته ما نیز هست.
  محمدهادی طهرانی مقدم، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، گفت: اولین هتل سنتی استان در روستای هدف گردشگری «قلعه نو» به بهره برداری می‌رسد.
  ابوالفضل قربانی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتقال آب از دریای عمان به اصفهان سبب احیای رودخانه زاینده‌رود نمی‌شود و در این پیوند اطلاعات غلط به مسئولان داده شده است.
  عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دنبال طرح پیشنهاد به عربستان برای لغو روادید، گفت: همکاری‌های دو کشور در این‌باره مثبت و سازنده است.
  فرزاد شریفی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از موافقت با ۸ طرح گردشگری و بوم‌گردی در کمیته فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل خبر داد.
  سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور، ضمن تشریح جزئیات حمله سگ‌های رهاشده به یک شهروند در پارک پردیسان تهران گفت: از عموم شهروندان می‌خواهیم اولا به کسانی که تحت عنوان کمک به حیوانات رهاشده در فضای مجازی پول جمع می‌کنند، کمک نکنند و ثانیا خودشان هم هیچ‌گونه غذارسانی به حیوانات شهری نداشته باشند.
 سیدمؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از آماده‌سازی آرامگاه حافظ برای برگزاری یاد روز این شاعر نامدار خبر داد.
  رستم زرودی، فرماندار نوشهر، رسیدگی به وضعیت آب، زباله، گاز و وضعیت کشاورزی بخش کجور را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: دیر جواب دادن محیط زیست به استعلامات باعث شده است بسیاری از پروژه‌ها وضعیت مناسبی نداشته باشند.
 مرتضی بابکی نژاد، رایزن فرهنگی ایران در کشور عمان با تاکید برآنکه تاثیر اشتراکات قومی، تاریخی و فرهنگی بیش از مناسبات سیاسی است، گفت: مردم عمان به طبیعت شمال ایران علاقه زیادی دارند و قیمت و خدمات اولویت اصلی انتخاب مقصد سفر توسط عمانی‌هاست.
 فرید جواهرزاده، رئیس انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران گفت: ثبت جهانی آثار تاریخی و فرهنگی در فهرست یونسکو می‌تواند به معرفی بیشتر یک کشور کمک کند و موجب پایداری و حفظ آن اثر شود.
  شهرام شیروانی، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان همدان از بررسی مفاد تفاهم نامه مشترک بین اتاق بازرگانی و شورای شهر همدان با هدف توسعه گردشگری استان خبر داد .

 

جستجو
آرشیو تاریخی