صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و شش - ۱۶ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و شش - ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

روی خط هانگژو

قول رئیس جهانی شطرنج برای سفر به تهران
آرکادی دوورکوویچ رئیس فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) با تبریک قهرمانی تیم ملی ایران در هانگژو، قول سفر به تهران را داد. وی در دیدار با شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج ایران پیروزی تیم ملی شطرنج ایران مقابل کره جنوبی و قهرمانی بازی‌های آسیایی هانگژو را تبریک گفت و با قبول دعوت رسمی عظیمی قول سفر به ایران را داد. عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج با استفاده از این فرصت، درباره موضوعات مختلف مثل بدهی‌های ایران به فدراسیون جهانی با دوورکوویچ گفت‌و‌گو کرد.
 

باران شدید رکابی را هفتم کرد
بارش باران دست الناز رکابی سنگ‌نورد فینالیست ایران در بازی‌های آسیایی را از مدال کوتاه کرد. او در آخرین روز مسابقات سنگ‌نوردی بازی‌های آسیایی هانگژو، در نیمه‌نهایی کمباین بولدرینگ ولید رقابت کرد که با ۵۲.۸ امتیاز هشتم شد و در لید ماده کمباین هم با ۴۲.۱ امتیاز هفتم شد و در مجموع با ۹۴.۹ امتیاز به فینال رسید. اما بارش شدید باران، فینال سنگ‌نوردی را لغو کرد تا پرونده بازی‌های آسیایی هم با هفتمی برای الناز رکابی بسته شود.
 
اولین حضور پاراتکواندوکاران در هانگژو
6 پاراتکواندوکار زن روی شیاپ چانگ بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو مبارزه می‌کنند.مریم عبداله‌پور، روزا ابراهیمی، لیلا میرزایی، رومینا چمسورکی، مهدیه سادات حسینی و نرگس جوادی ملی‌پوشان پاراتکواندو  ایران هستند که این روزها زیر نظر عاطفه کشاورز سرمربی و زهرا حسینی مربی تیم برای اولین حضور، اما قدرتمند در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، آماده می‌شوند.
 
پنالتی واترپلو را ناکام گذاشت
تیم ملی واترپلوی ایران با باخت در ضربات پنالتی بازی رده‌بندی مقابل قزاقستان، در بازی‌های آسیایی ناکام ماند.تیم ملی واترپلوی ایران دیروز در بازی رده‌بندی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف قزاقستان رفت و در مجموع چهار کوارتر با تساوی ۷ - ۷ تمام شد و کار به ضربات پنالتی کشید که تیم ایران از 5 پنالتی اش، دو ضربه را وارد دروازه کرد و3 پنالتی دیگر را از دست داد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی