گزارش

 میترا جلیلی
خبرنگار

تعداد کل کاربران شبکه‌های اجتماعی در جهان 4.76 میلیارد تخمین زده می‌شود که معادل 59 درصد جمعیت جهان است. با افزایش تعداد کاربران رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان، بدون شک بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به یکی از استراتژی‌های کلیدی رشد برای کسب و کارها تبدیل شده است. تعداد بالای کاربران، زمینه تحقیق و پژوهش بسیاری از مؤسسات و شرکت‌ها را فراهم کرده تا با بررسی تعداد کاربران در هر منطقه از جهان و میزان اقبال آنها به شبکه‌های اجتماعی مختلف، تبلیغات هدفمند انجام دهند و از این پلتفرم‌ها بیشترین سود را کسب کنند. از این مؤسسات تحقیقاتی می‌توان به اوبرلو(oberlo) و We Are Social اشاره کرد. اوبرلو به‌تازگی گزارشی درباره مدت زمانی که کاربران در اینترنت سپری می‌کنند، ارائه داده و به این موضوع اشاره کرده که کدام کشور فعال‌ترین محیط رسانه‌های اجتماعی را در جهان دارد.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و دویست و نود و پنج
 - شماره هشت هزار و دویست و نود و پنج - ۱۵ مهر ۱۴۰۲