صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و سه - ۱۲ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و سه - ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

عذاب وجدان متهمان را به کلانتری کشاند

گروه حوادث/  دو مرد جوان که مقابل یک قهوه‌خانه مرتکب قتل شده بودند به خاطر عذاب وجدان پس از فرار چند روزه خود را به پلیس معرفی کردند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، شامگاه جمعه ۷ مهرماه گزارش یک جنایت مقابل قهوه‌خانه‌ای در تهران به بازپرس محمدحسین زارعی اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مرد جوان به نام هومن در درگیری با دو مرد بر اثر پنج ضربه چاقو به قتل رسیده و عاملان جنایت متواری شده‌اند.
با شناسایی هویت متهمان تحقیقات برای دستگیری عاملان قتل ادامه داشت تا اینکه چند روز بعد دو مرد جوان به یکی از کلانتری‌های تهران رفتند و مدعی شدند که مردی به نام هومن را در قهوه‌خانه به قتل رسانده‌اند.
 یکی از آنها در تحقیقات اولیه گفت: من و شهرام مدت‌هاست با هم دوست هستیم و با مقتول اختلاف داشتیم. هومن مدام قدرت‌نمایی می‌کرد و اختلاف ما هم سر این موارد بود.
او ‌ادامه داد: هفته گذشته او را به حد مرگ کتک زدیم. شب حادثه من و دوستم مست بودیم و اتفاقی از مقابل یک قهوه‌خانه رد می‌شدیم که هومن را دیدیم و درگیری بالا گرفت و او را مجروح کردم. بعد از ترس فرار کردم اما فردا صبح که به قهوه‌خانه رفتیم تا سر و گوش آب بدهیم متوجه شدیم او به قتل رسیده است. با اطلاع از این ماجرا به شمال رفتیم و ویلایی هم اجاره کردیم اما عذاب وجدان لحظه‌ای رهایمان نکرد و تصمیم گرفتیم خودمان را معرفی کنیم.
با این اعتراف، متهمان به اتهام مشارکت در قتل عمدی بازداشت شدند و با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات برای شناسایی عامل اصلی جنایت ادامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی