صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و دو - ۱۰ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و دو - ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

خرده خبر

سقوط دوباره والیبال ایران
تیم ملی والیبال ایران با باخت برابر تیم ملی آلمان، دوباره با سقوط یک پله ای به رتبه یازدهم رنکینگ جهانی برگشت. تیم ایران که با نایب قهرمانی آسیا از دهم رنکینگ جهانی پایین آمد و هلند جایش را گرفت، با باخت هلند مقابل کانادا در گروه B رقابت‌های انتخابی المپیک ، دوباره به رده دهم برگشت، اما باخت 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل آلمان - تیم شانزدهم رده بندی جهانی - دوباره  ایران را پایین برد.


پایان کار هندبال با باخت
تیم ملی هندبال ایران، قبل از باخت در آخرین بازی دور دوم با بازی‌های آسیایی خداحافظی کرد.
مردان هندبال ایران دور مقدماتی با ژاپن، عربستان و مغولستان همگروه بودند که با یک پیروزی، یک تساوی و یک باخت به دور دوم رسیدند. تیم وسلین در سه بازی این مرحله با هت‌تریک باخت مقابل تیم‌های کویت، بحرین و کره‌ جنوبی کارش تمام شد.
هرچند تا قبل از باخت کره جنوبی در بازی شنبه شب مقابل کویت، کورسوی امیدی برای صعود این تیم با شکست کره بود اما با باخت مقابل کره‌ای‌ها شانس صعود از دست رفت.
تیم ملی هندبال ایران بازی آخر را هم با نتیجه 25-24 باخت.


دوومیدانی
و طلسم بی‌مدالی
طلسم بی‌مدالی دوومیدانی در بازی‌های آسیایی با پنجمی مهدی صابری در پرتاب وزنه ماندگار شد.
وقتی حسن تفتیان دونده 100 متر ایران شنبه حسرت به دل مدال بازی‌های آسیایی ماند، دیروز هم حسین کیهانی قهرمان دوره قبل 3 هزار متر با رکورد ۸ دقیقه و ۴۵ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه و هفتمی از خط پایان رد شد و دستش به مدال نرسید.
مهدی صابری پرتابگر وزنه هم دیروز مسابقه داد و با سه پرتاب خطا از 6 پرتاب و ثبت رکورد 19 متر و 41 سانتیمتر در پرتاب دوم مقامی بهتر از پنجمی بازی‌ها نگرفت تا روز هشتم بازی‌ها هم برای دوومیدانی بدون مدال تمام شود.

جستجو
آرشیو تاریخی