صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و دو - ۱۰ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و دو - ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

جنگ تمام‌عیار 6 قایق در فینال

بوی مدال می‌آید

فائزه زمانی/قایقرانان تیم‌ملی امروز قایق‌های خود را در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو به آب می‌اندازند. قایقرانان در روزهای قبل با نتایج خوبی خود را تا فینال هانگژو رساندند تا  آن‌طور که بویش می‌آید روز پرمدالی برای کاروان ایران رقم بخورد.
آب‌های آرام همیشه برای کاروان ما پرمدال بوده است و حالا امروز کورسوی امیدی وجود دارد که تعداد مدال‌های ایران و حتی نشان طلای کاروان بیشتر شود.
 امروزعلی آقا میرزایی در کایاک تک ‌نفره 1000 متر از امیدهای صید طلا است که باید در فینال این رقابت‌ها با قایقرانانی از کره، سنگاپور، ازبکستان، چین، قزاقستان، قرقیزستان، عراق و هنگ‌کنگ به رقابت بپردازد؛ فینالی تمام‌عیار که ستاره آب‌های آرام قطعاً برای صید طلا یک پارو هم کم نخواهد گذاشت.
در فینال کایاک دو نفره 500 متر هم پیمان قویدل و سپهر ساعتچی در کنار تایلند، ازبکستان، قزاقستان، چین، کره، قرقیزستان، سنگاپور و عراق پارو خواهند زد که به نظر می‌رسد با توجه به حضور نماینده میزبان، کار سختی برای تصاحب طلا دارند.
محمدنبی رضایی هم در کانوی 1000 متر باید برای کسب طلا با قایقرانان قزاقستان، ازبکستان، چین، چین‌تایپه، کره، تاجیکستان، هند و اندونزی رقابت کند.
 کیا اسکدانی هم که بعد از مدت‌ها دوری به تیم‌ملی برگشته است در کنار عادل مجلی با قایقرانان اندونزی، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، کره، ویتنام و هند در کانوی دو نفره 500 متر شانس خود را برای ایستادن روی سکوی هانگژو امتحان خواهند کرد.
اما دختران هم امروز شانس خوبی برای درخشش در آب‌های هانگژو دارند تا سهم خوبی در افزایش مدال‌های کاروان ایران ایفا کنند.
هدیه کاظمی، ستاره تیم‌ملی و الناز شفیعیان در کایاک دو نفره 500 متر هم در کنار رقبای هندی، کره‌ای، سنگاپوری، چینی، قزاقستانی، ازبکی، ویتنامی و تایلندی پارو خواهند زد تا بعد از درخشش در مسابقات قهرمانی آسیای سال قبل، این‌بار طلای بازی‌های آسیایی را بر گردن بیاویزند.
همچنین هیوا افضلی و مائده شورگشتی در کانوی دو نفره 500 متر در کنار رقبایی از ژاپن، هند، ویتنام، چین، قزاقستان، اندونزی، تایلند و ازبکستان خط پایان را رد خواهند کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی