صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و یک - ۰۹ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و یک - ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

استاندار البرز:

رئیس جمهور پیگیر تکمیل بیمارستان کمالشهر کرج است

استاندار البرز با اشاره به محرومیت درمانی شهر ۱۷۰ هزار نفری کمالشهر اعلام کرد: رئیس جمهور با جدیت پیگیر ساخت و تکمیل بیمارستان ۱۰۰‌تختخوابی این شهر است.
«مجتبی عبداللهی» در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان البرز افزود: مراحل جانمایی و اجرای طرح بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مصوب سفر رئیس جمهور به استان هر چه سریع ترباید آغاز شود و تعلل در این امر تخطی محسوب می‌شود. با جلسات و بازدید‌های مستمر و جلب توجه ملی از طریق دیدار‌ها و مکاتبات صورت گرفته، پیشرفت و تکمیل پروژه‌های بیمارستانی استان البرز تسریع شده و تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی حاصل شده است.
استاندار البرز ادامه داد: اکنون مصمم هستیم با اراده‌ای ویژه خدمات بهداشتی و درمانی را در استان افزایش دهیم ولی ضرورت دارد مدیران مربوطه و شهرداری‌ها با جرأت و جسارت بیشتری وارد عمل شوند.
گفتنی است رئیس‌ جمهور درسفر به استان البرز از پروژه در حال احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمالشهر کرج بازدید کرد و قول داد که این بیمارستان نیمه کاره، حداکثر ظرف ۲ سال تکمیل می‌شود. احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمالشهر کرج از سال ۹۶ آغاز شده اما با توجه به عدم تأمین منابع تاکنون فقط ۱۸درصد پیشرفت داشته است.
جستجو
آرشیو تاریخی