فرزکاری علت آتش سوزی در انبار باتری وزارت دفاع

 گروه حوادث/ آتش سوزی در انبار باتری‌سازی سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع بدون تلفات جانی مهار شد.
 سید جلال ملکی - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران- در خصوص وقوع حریق در یکی از ساختمان‌های واقع در بزرگراه صدر گفت: ساعت 15 و 34 دقیقه پنجشنبه یک مورد آتش‌سوزی در انبار بزرگراه صدر بعد از میدان نوبنیاد اعلام شد.
 این همان انباری بود که هفته قبل نیز دچار آتش‌سوزی شده و لوازم پلاستیکی و فروشگاهی، پالت‌های چوبی و... در آنجا وجود داشت. آن زمان بخش زیادی از انبار دچار آتش‌سوزی و سقف‌ها تخریب شده بود.
ملکی با بیان اینکه در این مدت کارگران با برشکاری و فرزکاری مشغول تخریب سقف‌ها بودند، اظهارکرد: آنان پیش از اینکه مواد سوخته را جمع‌آوری کنند به فرزکاری و برشکاری پرداختند، در نتیجه این عمل و ریختن مذابه‌های حاصل از برشکاری، اجناسی که غالباً سوخته و در زیر ستون‌ها تخریب شده بودند، مجدد شعله‌ور شدند. دود حاصل از آن به خاطر همان سوختن مواد پلاستیکی است که لابلای اجناس مانده است.
 روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی آتش سوزی هفته گذشته در محل انبار پلاستیک وابسته به سازمان انرژی در محدوده میدان نوبنیاد واقع در تهران محل مورد نظر توسط گروه پیمانکاری در حال پاکسازی و ‌تخلیه نخاله‌ها و ضایعات قبلی بود که نخاله‌های باقی‌مانده آتش گرفت. پس از وقوع این حادثه در اولین لحظات تیم‌های آتش‌نشانی به سرعت در محل حضور یافته و آتش بدون تلفات جانی مهار شد.
جستجو
آرشیو تاریخی