انهدام باند بزرگ توزیع هروئین در تهران

گروه حوادث/ 7 عضو یک باند که هروئین را از شرق کشور به تهران وارد کرده و می‌فروختند در عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.
 سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: عوامل اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با استفاده از تمامی زیرساخت‌های اطلاعاتی و توان نیروی انسانی موفق به رصد و شناسایی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شده و در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که اعضای این باند اقدام به تهیه موادمخدر از نوع هروئین از استان‌های شرقی کشور کرده و با انتقال آن به تهران نسبت به توزیع و فروش آن اقدام کرده‌اند. وی با بیان اینکه سرکرده این باند یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار بود، اظهارکرد:‌ با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با اقدامات شبانه‌روزی، سرکرده باند و همدستان وی و مخفیگاه آنان را مورد شناسایی قرار دادند. در ادامه مأموران عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در قالب چند تیم در عملیاتی غافلگیرانه به مخفیگاه این باند ورود و نسبت به دستگیری اعضا و انهدام این باند اقدام کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در مجموع هفت نفر در جریان این عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: همچنین مأموران در جریان بازرسی از محل اختفای متهمان یک کیلو و 600 گرم مخدر هروئین را کشف و ضبط کردند. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی