داور مشهور انگلیسی سد راه گلزنی قدوس

دیلی استار: داور باید کارت قرمز می‌گرفت!

برنتفورد در شرایطی برابر اورتون با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد که مایکل اولیور، داور معروف انگلیسی در این مسابقه مانع از گلزنی سامان قدوس شد.
 در دقیقه 71، قدوس یک دروازه خالی برای هدف قرار دادن داشت و اگر مداخله اولیور نبود، نتیجه می‌توانست بسیار متفاوت باشد. در این صحنه و روی یک پاس در عمق برای مهاجم برنتفورد، جردن پیکفورد از دروازه بیرون آمد اما دفع توپ او به حدی بد بود که توپ مقابل قدوس قرار گرفت و بازیکن ایرانی نیز یک دروازه خالی برابرش داشت.
پس از اینکه سامان قصد داشت با کنترل توپ، ضربه‌اش را روانه دروازه خالی کند، توپ به اولیور برخورد کرد و از مقابل بازیکن ایرانی برنتفورد دور شد و این اتفاق بدان معنا بود که قدوس نتوانست ضربه‌ای به سمت دروازه بزند.
پس از این اشتباه مرگبار، اولیور با صورت سرخ‌شده و شوک‌زده، به نظر می‌رسید که از این اتفاق ناراحت و شرمنده است و بلافاصله در سوت خود دمید تا برنتفورد بازی را آغاز کند. به‌‌رغم دست دادن قدوس با داور مسابقه، اما هواداران برنتفورد خشمگین شدند و به رسانه‌های اجتماعی رفتند تا عصبانیت خود را تخلیه کنند. روزنامه دیلی استار نوشته است که داور به دلیل ممانعت از گلزنی برنتفورد مقابل اورتون، مستحق دریافت کارت قرمز است، چرا که به طور اتفاقی تیم میزبان را از به ثمر رساندن یک موقعیت طلایی باز داشت. پس از این اتفاق، او در کانون بحث و جدل قرار گرفت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی