خبر در خبر

 
  محمدرضا خلجی، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: سفال و سرامیک بیشترین ارزآوری را در بین صنایع‌دستی صادراتی استان داشته است.
  ایرج حشتمی، معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست با تأکید بر اینکه تحریم‌های ظالمانه علیه ایران خلاف تعهدات بین‌المللی بوده است، گفت: تحریم‌های اعمال شده برای جمهوری اسلامی ایران همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی این کشور و به عبارتی زندگی، معیشت و سلامت جسمی و بهداشت روانی آحاد جامعه را هدف قرار داده است.
 حسین نیکونام، رئیس جامعه حرفه‌ای گردشگری سلامت ایران گفت: با توجه به اینکه سامانه یکپارچه‌ای برای فرایند ورود گردشگران سلامت به خراسان رضوی وجود ندارد؛ درنتیجه نمی‌توانیم آمار دقیقی از حضور آنها به استان اعلام کنیم.
  ابوالفضل مهدی‌پور- یک دوستدار میراث فرهنگی - از تخریب بخشی از سردر ورودی خانه تاریخی «نجاتیان» شوشتر به دلیل آبگرفتگی شوادان این بنا خبر داد.
  ولی جهانی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اشاره به اینکه هنوز فرصت ثبت جهانی ماسوله از دست نرفته است، گفت: می‌توانیم بعد از رفع ایرادات دوباره این پرونده را به جریان بیندازیم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی