پایان فرار گنگستری سارق حرفه‌ای از بیمارستان

گروه حوادث/ سارق خانه‌های پــایتخـــــــــت کـــه درعملیاتی گنگستری با کمک برادرانش از بیمارستان فرار کرده بود پس از 4 ماه دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اردیبهشت امسال، خبر درگیری در یکی از محله‌های پایتخت به پلیس گزارش شد.وقتی مأموران به محل حادثه رفته و متهمان را دستگیر کردند چند نفر از آنها را که حین درگیری مجروح شده بودند برای درمان به بیمارستان منتقل کردند. اما چند روز بعد ناگهان چند مرد مسلح در حالی که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند وارد بیمارستان شدند و با شلیک تیرهوایی و ایجاد درگیری و زخمی کردن مأموران یکی از متهمان این درگیری را از بیمارستان فراری دادند.
کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت با ردیابی‌های گسترده سرانجام موفق شدند متهم فراری و همدستانش را دستگیر کنند. متهم فراری گفت: به همراه سه برادرم، از شهرستان راهی تهران شده و نقشه سرقت‌های سریالی از خانه‌های پایتخت را اجرا می‌کردیم. وقتی در جریان درگیری با هم ولایتی‌هایمان از سوی پلیس دستگیر شدیم می‌دانستم راز سرقت‌هایمان هم لو خواهد رفت و باید سال‌ها در زندان بمانم به همین خاطر به برادرهایم زنگ زدم و از آنها خواستم به هر طریقی شده مرا از بیمارستان فراری بدهند.
تحقیقات درباره این پرونده از سوی کارآگاهان پلیس ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی