صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

استقبال از رونالدو با بی نظمی هواداران همراه شد

هرج و مرج در اسپیناس پالاس

النصر در شرایطی دیروز راهی تهران شد که حضور کاروان این تیم در ایران با حواشی و اتفاق‌های مختلفی همراه بود. نماینده عربستان حدود ساعت 10 دیروز با جت شخصی خود راهی تهران شد و ساعت 12:35 دقیقه بود که به تهران رسید. سفیر کشور عربستان در ایران برای استقبال از اعضای تیم النصر در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور پیدا کرد. این در شرایطی بود که رونالدو محو جمعیت عظیمی بود که برای استقبال از او به فرودگاه آمده‌ بودند.

اهدای فرش به رونالدو و مانه
در جریان حضور اعضای این تیم در فرودگاه، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، به عنوان هدیه و یادبودی ویژه از سفر به کشورمان و بازی با پرسپولیس و به رسم میهمان‌نوازی و نشان دادن فرهنگ اصیل ایرانی، دو تخته فرش دستباف حاصل دست هنرمندان ایرانی را به کریس رونالدو و سادیو مانه تقدیم کرد. این فرش توسط یک ایرانی مقیم آلمان برای رونالدو و مانه هدیه داده شد که توسط درویش به آنها اهدا شد. فرشی که در گوشه آن، عبارت CR7 درج شده تا این قالیچه برای او و مانه شخصی‌سازی شده باشد.
اسکورت شدید کاروان النصر
هتل محل اقامت النصر به واسطه حضور رونالدو، با استقبال هواداران مواجه شده بود و با وجود قیمت نجومی اتاق‌های این هتل که تا 43 میلیون برای یک شب نیز رسیده بود، تمام ظرفیت آن تکمیل اعلام شد. از طرف دیگر، شهرداری تهران نیز، پس از اینکه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس هفته گذشته درخواست زیباسازی شهر را برای حضور یاران رونالدو داشت اقدام به نصب بنرهای خوشامدگویی به کاروان النصر کرده بود تا حال و هوای پایتخت معطوف به حضور این ستاره شود. کودکان علاقه‌مند به رونالدو با پوشیدن پیراهن او مقابل هتل اسپیناس امیدوار به دیدار با این فوق ستاره پرتغالی بودند. در این شرایط، اتوبوس یاران رونالدو در تهران که با رنگ زرد و لوگوی النصر توسط باشگاه پرسپولیس تدارک دیده شده بود، در خیابان‌های تهران به راه افتاد و هواداران هم رونالدو را در صندلی کنار پنجره و از نزدیک‌ترین فاصله برای لحظاتی نظاره کردند. دیداری که باعث شد تا حتی تعدادی از هواداران فوق‌ستاره پرتغالی اشک شوق بریزند. اسکورت ویژه اتوبوس‌های النصر در خیابان‌های تهران موضوع دیگری بود که جلب توجه می‌کرد و سه خودروی صفر کیلومتر لاماری و دو خودروی بنز، دو اتوبوس النصر را در فاصله طولانی فرودگاه امام تا هتل اسپیناس پالاس اسکورت کردند. مسیری که قبلاً توسط راهنمایی و رانندگی تا حدی باز شده بود تا مشهورترین بازیکن جهان و همراهانش کمتر در ترافیک تهران گیر کرده و از مسیر محله جمهوری، نواب، توحید، گیشا و شهرک غرب عبور کنند تا به هتل برسند.

ازدحام جمعیت در کنار هتل
در این میان، ازدحام غیرقابل‌باور طرفداران مقابل ورودی هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت‌آباد تهران که انتظار رونالدو و یارانش را می‌کشید و نگرانی‌های جدی برای تیم حفاظت النصر ایجاد کرده بود اما با ورود رونالدو و همراهانش به محوطه محله سعادت‌آباد فضا کاملاً بی نظم  و دچار هرج مرج شد.  در این بین اکانت توئیتری النصر با انتشار ویدیویی از استقبال حیرت‌انگیز هواداران ایرانی، نوشت: «اینها چیزهایی هستند که نمی‌توان خرید.» این در شرایطی با وجود استقرار کریس در سوئیت خود، هنوز جمعیتی بیش از هزار نفر در محوطه هتل اسپیناس دیده می‌شدند.

تمجید عربستانی‌ها از استقبال گرم
رسانه‌های عربستان از استقبال خوب باشگاه پرسپولیس از کاروان النصر و رونالدو تقدیر و تشکر کردند. نشریه «عاجل» نوشت: «هواداران ایرانی از کاروان النصر عربستان به همراه رونالدو استقبالی تاریخی و بزرگ داشتند.» رسانه‌های معتبر دیگر عربستان از لفظ استقبال گرم و تاریخی ایرانی‌ها از کاروان النصر استفاده کردند و استقبال گرم ایرانی‌ها از النصر در تهران به نوعی به یکی از ترندهای توئیتر عربستان تبدیل شد. همچنین صفحات خبری عربستانی در توئیتر از این اقدام شهرداری تهران به وجد آمدند و از استقبال ایرانی‌ها تقدیر و تشکر کردند.

 

بــــرش

النصر مستقیماً از آزادی به ریاض می‌رود
النصری‌ها که دیشب اولین شبانه‌روز اقامت خود را در تهران گذراندند، بلافاصله پس از مسابقه مقابل پرسپولیس با دو دستگاه اتوبوس راهی فرودگاه امام(ره) خواهند شد تا از آنجا دوباره به ریاض پرواز کنند. بنابر هماهنگی‌های قبلی، وسایلی که النصری‌ها با خودشان به تهران آورده‌اند، فردا بعد از ظهر دوباره جمع‌آوری خواهد شد و در هواپیمای اختصاصی این تیم بارگیری خواهد شد تا آنها با صرف کمترین وقت و از طریق CIP فرودگاه به سمت ریاض پرواز کنند. به این ترتیب تنها زمان استراحت این تیم بعد از تمرین امشب تا زمان عزیمت اتوبوس این تیم به سمت ورزشگاه آزادی خواهد بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی