صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

پرسپولیس نشان داده مرد روزهای سخت است

گل محمدی: النصر فقط رونالدو نیست

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با النصر عربستان اظهار داشت: «در ابتدا باید به تیم خوب النصر و تمام ستارگان‌شان خوشامد بگویم. خوشحالیم از اینکه می‌توانیم میزبان این تیم بزرگ باشیم و ناراحت هستیم که این بازی به دلیل اتفاقات قبلی بدون تماشاگر برگزار می شود. خیلی دوست داشتیم این بازی با حضور هواداران باشد‌ اما جایشان خالی است.»
وی افزود: «النصر تیم خوب و باکیفیتی است که همه آن را می‌شناسیم‌‌‌. با توجه به بازیکنان بزرگ و امکانات و شرایط خوبی که دارد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی آسیاست. از طرفی پرسپولیس هم نشان داده مرد روزهای سخت است و همیشه در این روزها توانسته نتایج خوبی بگیرد. حضور پرسپولیس در ۲ فینال در سال‌های اخیر نشان دهنده همین موضوع است. باید بتوانیم تیم حریف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کنترل خودمان داشته باشیم.»
سرمربی پرسپولیس در مورد رونالدو این چنین صحبت کرد: «خوشحالیم رونالدو که بازیکن افسانه‌ای است به ایران آمده است. مهار او سخت است اما فقط رونالدو نیست آنها بازیکنان شاخص دیگری هم دارند. به بچه‌ها گفتم که تیمی باید خوب دفاع کنیم. باید دفاع فشرده داشته باشیم. شک ندارم بچه‌ها انگیزه زیادی دارند. این بازیکنان اگر فضای زیادی نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند. حضور ستارگان النصر به ما انگیزه می‌دهد.»
 
عالیشاه: هواداران را کنار خودمان حس می‌کنیم
امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان گفت: «خوشحالم پس از یک سال بازی‌های آسیایی مجدد از سر گرفته شد و می‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم‌. جای هواداران خالی است زیرا قدرت ما با حضور آنها ۲ برابر و مضاعف خواهد بود‌ اما متأسفانه آنها را کنار خود نداریم. البته انرژی مثبت آنها را حس می‌کنیم و تک تک هواداران مطمئن باشند پرسپولیس مثل همیشه با تمام توان می‌جنگد. شرایط خوبی است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم نتیجه نیز به بهترین شکل پیش برود و با توجه به بازی خانگی‌مان کسب ۳ امتیاز خیلی مهم است. تمام توان خود را برای این بازی می‌گذاریم.»

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی