صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

از گوشه و کنار ایران

مرگ غم‌انگیز سرباز وظیفه در صحنه تصادف
شامگاه شنبه یک سرباز وظیفه که در حال ایمن‌سازی یک صحنه تصادف بود، بر اثر برخورد یک خودروی سمند مجروح شد و جان باخت.ساعت ۲۲:۴۵ شنبه ۲۵ شهریور تصادفی بین دو دستگاه خودرو در اتوبان امام رضا(ع)، محدوده خاورشهر رخ داد و گشت کلانتری ۱۷۷ خاورشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.
براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی شهرستان ری، سرباز وظیفه «جعفر دماوندی» درحین ایمن‌سازی صحنه تصادف برای جلوگیری از وقوع تصادفات احتمالی در حال قرار دادن علائم هشداردهنده در محل تصادف بود که ناگهان در این زمان یک دستگاه خودروی سمند با سرعت زیاد با وی برخورد کرد.
این سرباز وظیفه به علت شدت جراحات و با وجود انتقال به بیمارستان و تلاش‌های تیم درمانی بیمارستان، جان باخت.
 
سقوط سنگ در جاده هراز روی خودرو
ریزش سنگ روی خودرو در محور هراز جان راننده پژو 207 را گرفت.
ذکریا اشکپور سخنگوی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ساعت ۱:۴۱ صبح دوشنبه ۲۷ شهریور خبر ریزش سنگ روی خودرو ۲۰۷ بعد از پمپ بنزین وانا در محور هراز به مرکز پیام اورژانس شهرستان آمل اعلام شد. در این حادثه یک مرد ۴۲ ساله جان باخت و یک زن ۴۲ ساله و یک پسر ۱۱ ساله و یک دختربچه ۴ ساله مصدوم شدند.
اشکپور گفت: مصدومان توسط تیم اورژانس اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان مرکز درمانی گزنک منتقل شدند.
غلتک آسفالت، کارگر را له کرد
یک کارگر تبعه افغانستان حین کار در پروژه آسفالت‌کاری در میدان امام رضا(ع) شهر انار استان کرمان، به دلیل برخورد با غلتک جان باخت.
به گزارش ایلنا، همکاران این کارگر اظهار داشتند، وی چند روز پیش حین کار در یک پروژه آسفالت‌کاری، در مسیر تردد یک دستگاه غلتک قرار گرفت و بر اثر برخورد با آن مجروح شد اما چند روز بعد فوت کرد. علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.
 
انفجار مرگبار یک خانه در شادگان

انفجار لوله گاز شهری در یک خانه واقع در شادگان منجر به مرگ یک زن و مرد و مصدوم شدن یک دختربچه شد.
میثاق شهبازمهر رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شادگان گفت: حدود ساعت ۹:۳۰ صبح دوشنبه خانه‌ای در خیابان پاسداران شادگان منفجر شد که خانه به طور کامل تخریب شد و دو منزل همجوار نیز آسیب جدی دیدند.
 ساعتی پس از حادثه با حضور امدادگران و شروع آواربرداری، اجساد یک مرد ۳۸ ساله و یک زن ۴۰ ساله از زیر آوار خارج شد و یک دختربچه ۱۱ ساله نیز که مصدوم شده بود از زیر آوار بیرون کشیده شد اما با توجه به میزان خسارت و اینکه گفته شده حدود 8 نفر در این خانه زندگی می‌کردند احتمال افزایش آمار قربانیان و مصدومان وجود دارد.
 
شلیک پلیس به شرور فراری
شرور سابقه‌دار که در فضای مجازی با قدرتنمایی مردم را تهدید به مرگ می‌کرد، پس از درگیری مسلحانه و مجروح کردن ۳ مأمور پلیس در شهرستان فیروزآباد در عملیات درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسید.
سردار رهام بخش‌حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال درگیری شامگاه یکشنبه پلیس با یک شرور در شهرستان فیروزآباد ۳ نفر از مأموران پلیس مجروح شدند و شرور مسلح نیز متواری شد اما با هدایت میدانی و اعزام تیم‌های زبده پلیس آگاهی استان و همکاری عملیاتی مأموران انتظامی شهرستان‌های فیروزآباد و فراشبند این شرور مسلح متواری که در یکی از باغات اطراف شهرستان فراشبند مخفی شده بود، پس از یک‌ساعت درگیری و تیراندازی متقابل به هلاکت رسید. گفتنی است این شرور سابقه‌دار در فضای مجازی با قدرتنمایی سلاح، مردم بویژه کامیون‌داران را به قتل تهدید کرده بود. از این شرور جانی یک قبضه اسلحه کلت‌کمری و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد.
 
کشف 20 کیلوگرم شیشه
 در ترمینال مسافربری
مرد قاچاقچی که 20 کیلوگرم ماده مخدر شیشه را در دو ظرف 20 لیتری جاساز کرده و با اتوبوس به بندرعباس فرستاده بود، با هوشیاری پلیس ناکام ماند.
سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ترمینال مسافربری شهر بندرعباس حین گشت و کنترل مسافرین و انبارهای مستقر در ترمینال به 2 گالن 10 لیتری مایع مشکوک شدند و رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.وی افزود: در بررسی و تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد یک قاچاقچی با بسته‌بندی محموله مواد مخدر شیشه به شکل بسته‌پستی آن را به شهرستان بندرعباس ارسال کرده که با هوشیاری مأموران، کشف شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی