صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد - ۲۶ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد - ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۹

خبر در خبر

  زهیر طیب، رئیس انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران با ارائه دلایلی، نسبت دادن دستنوشته کشف‌ شده در مسجد جامع ساوه به امام رضا(ع) را رد کرد.
  حسن اکبری، معاون محیط‌‌‌زیست‌ طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌‌زیست با تأکید بر اینکه ترویج طبیعت‌گردی پایدار می‌تواند به بهبود وضعیت حفاظتی مناطق چهارگانه تحت مدیریت این سازمان کمک کند، گفت: سازمان محیط‌‌زیست به ‌دنبال آن است که صندوق ملی محیط‌‌زیست به‌عنوان سرمایه‌گذار طرح طبیعت‌گردی آشوراده معرفی شود و بر اساس مذاکرات انجام‌ شده می‌توان گفت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی موافق آن است که صندوق ملی محیط‌‌زیست‌ حداقل یکی از سرمایه‌گذاران این طرح باشد.
  دامان دوال‌تاکور، سرپرست گروه تور خودرویی جهانگردان هندی لال‌پری گفت: معماری گنبد سلطانیه نسبت به آثار هم‌ردیف خود از نظر عظمت و ابعاد منحصر‌به‌فرد است و ما حتماً این بنا را به دوستان و جهانیان معرفی خواهیم کرد.
  داریوش فرمانی، مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از عقد تفاهمنامه چهار‌جانبه برای پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به گردشگران ورودی به این استان خبر داد.
  شفیع موسوی، کارشناس بخش تحقیقات دفتر لایه اُزون سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: روند ترمیم لایه اُزون در حال بهتر شدن است و ایران هم مثل سایر کشورها در تلاش برای به حداقل رساندن گازهای مخرب این لایه حیاتی است.
  مهدی حمیدی، عضو کمیته ملی سیلاب‌های کشور گفت: حل پدیده ریزگردها در مازندران بدون بررسی‌های دقیق علمی امکان‌پذیر نخواهد بود. با بررسی‌های دقیق علمی منشأ ریزگردها در مازندران مشخص خواهد شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی