گزارش و خبر

رونالدو با جت شخصی در تهران
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر مورد توجه‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان آسیا است. در این شرایط دیروز فهرست کاروان النصر در سفر به تهران به فدراسیون فوتبال رسیده که نام رونالدو و سایر بازیکنان سرشناس فهرست آسیایی در این جمع قرار گرفته است. قرار بر این است که النصر با یک جت شخصی به تهران بیاید و محل اقامت این تیم متمول عربستانی، مجلل‌ترین هتل شهر تهران خواهد بود. آنها دو شب و احتمالاً سه روز در تهران اقامت خواهند داشت و پس از بازی به سرعت به ریاض برمی‌گردند تا خود را آماده رقابت‌های لیگ کنند.


ماجرای عجیب آمانوف و استقلال
یامگا: من هیچ نوتیسی نداده‌ام
باشگاه استقلال با شکایت عزیزبک آمانوف محکوم به پرداخت 512 هزار دلار بابت مطالبات این بازیکن ازبکستانی است و در این پرونده، دستکاری برخی اطلاعات باعث به وجود آمدن چالشی جدی برای این باشگاه دولتی شده است. اخطارهای آمانوف به باشگاه استقلال توسط برخی افراد پاک شده و با این اقدام مشکوک و عجیب، مدیران باشگاه که در ابتدا تصور می‌‌کردند شکایت بدون اخطار بازیکن به نتیجه نمی‌رسد، حالا باید به دنبال تهیه پول برای تسویه این بدهی خارجی باشند. چندی پیش حجت کریمی سرپرست پیشین باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی پاک شدن ایمیل‌های مربوطه را رد و اعلام کرد مگر می‌شود ایمیلی پاک شود؟ با این وجود، باشگاه استقلال پیش از این و با امضای کریمی نامه‌ای را به دادستان تهران ارسال و از اشخاص دخیل در این ماجرا شکایت کرده بود.
گفتنی است در شرایطی که باشگاه استقلال حدود 50 روز پیش توانسته بود مطالبات کوین یامگا را به دستش برساند، صبح دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکن فرانسوی یک بار دیگر و با ارسال پیام هشداری به مدیران، خواستار دریافت دستمزد عقب افتاده‌اش شد، اما یامگا با انتشار یک استوری، خبر منتشره را تکذیب و اعلام کرد که نوتیسی‌[اخطاریه‌ای] به باشگاه نداده است. وینگر فرانسوی در این خصوص در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «استقلالی‌های عزیز لطفاً این اطلاعات نادرست را باور نکنید که می‌گوید من اخطاریه را برای باشگاه ارسال کرده‌ام. با تشکر.»

 
کایسدو از پرسپولیس زمان خواست
حدود یک هفته دیگر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و در این فاصله تیم‌های پرسپولیس، نساجی و سپاهان به عنوان نمایندگان ایران در حال ترمیم نقاط ضعف خود هستند. یکی از مشکلات پرسپولیس در خط حمله است و سرخپوشان بجز شهاب زاهدی مهاجم تخصصی دیگری ندارند، به این دلیل مدیران این تیم برای جذب بازیکن در این خط سراغ گزینه‌های خارجی رفتند. در این بین مدیران باشگاه با چندین مهاجم خارجی مذاکراتی داشتند اما به نتیجه نرسیدند تا اینکه اخباری در خصوص حضور فیلیپه کایسدو، مهاجم اسبق تیم‌های منچسترسیتی، اینترمیلان و لاتزیو در پرسپولیس به گوش رسید. نکته مهم در مورد کایسدو این است که او گزینه نهایی یحیی گل‌محمدی است و سرمربی پرسپولیس موافقت خود را با جذب او اعلام کرده و رضا درویش نیز پیشنهاد آخر را ارائه کرده و این مهاجم اکوادوری از باشگاه زمان خواسته تا تصمیم نهایی خود را برای حضور در جمع سرخپوشان بگیرد. این در حالی است که سرخپوشان برای اضافه کردن نام کایسدو در لیست آسیایی خود تنها امروز فرصت دارند. البته خبر دیگر در خصوص کایسدو این است که او با پرسپولیس به مدت 2 فصل قرارداد داخلی امضا کرده و قرار است تا پایان هفته برای حضور در تمرینات پرسپولیس به تهران بیاید. شنیده می‌شود مدیران پرسپولیس برای ترغیب این بازیکن اکوادوری مبلغ 150 هزار دلار به عنوان آپشن در قرارداد کایسدو قرار دادند.

جستجو
آرشیو تاریخی