نقل قول یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس از زبان علیرضا بیرانوند

منتظر سکانس دوم چطوری کریس باشید

محمدمحمدی سدهی
روزنامه‌نگار

مصدومیت بدموقع علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در آستانه آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فصل 2024-2023 و بازی حساس هفته آینده با النصر عربستان موجی از نگرانی برای هواداران سرخپوش و کادر فنی این تیم به‌وجود آورد. سرخپوشان در این فصل از مسابقات پس از جدایی احمد گوهری، دروازه‌بان شماره دو خود نتوانستند دروازه‌بان مطمئنی جذب کنند تا بیرانوند تنها گزینه آنها برای حضور در درون دروازه پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باشد. در این شرایط شماره یک تیم ملی در بازی دوستانه تیم ملی با بلغارستان از ناحیه پای چپ مصدوم شد و پس از این اتفاق کادر پزشکی اعلام کرد که او باید بین دو تا سه هفته از میادین دور باشد که این یعنی از دست دادن بازی با النصر عربستان و تقابل با کریستیانو رونالدو. اما گلر سرخپوشان که خاطره خوبی از نخستین رویارویی با ستاره فوتبال دنیا در جام جهانی ۲۰۱۸ در بازی ایران و پرتغال و مهار پنالتی رونالدو دارد، نمی‌خواهد تقابل دوباره با این ستاره فوتبال دنیا را از دست بدهد.
 بر همین اساس طی روزهای اخیر و در بازگشت به ایران، تمرینات و برنامه آماده‌سازی فشرده‌ای آغاز کرد. او اکنون زیر نظر پزشک و دستگاه‌های فیزیوتراپی، کار با دستگاه بازسازی بافت و عضله را دنبال می‌کند. در این بین یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که نخواست نامش فاش شود، درخصوص حضور شماره یک سرخپوشان در بازی با النصر به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «باشگاه پرسپولیس خدمات ویژه‌ای برای بیرانوند در نظر گرفته است و این خدمات توسط پزشکان خود باشگاه به او ارائه می‌شود. تلاش همه بر این است تا بیرانوند به این بازی برسد، ضمن اینکه خود بیرانوند هم خیلی دوست دارد به این بازی برسد.»
 او در پاسخ به این سؤال که بیرو به احتمال چند درصد به بازی با النصر می‌رسد، می‌افزاید: «به احتمال 80 درصد او به دیدار با النصر می‌رسد. او تمام تلاشش را می‌کند تا در روزهای باقی‌مانده برای بازی با النصر، مصدومیتش برطرف شود.» این مسئول باشگاه پرسپولیس در مورد علاقه بیرانوند برای حضور در این بازی چنین نقل قولی از بیرانوند برای تقابل با رونالدو دارد: «منتظر سکانس دوم چطوری کریس باشید.» در این شرایط و با توجه به روحیه بالای بیرانوند به نظر می‌رسد که او در هر شرایطی مقابل النصر بازی خواهد کرد تا خیال سرخپوشان از درون دروازه راحت باشد. اما این تنها نگرانی یحیی گل‌محمدی نیست و نگرانی دیگر سرمربی پرسپولیس در خط حمله است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی