صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و سه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و سه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

اخبار

 ۱۲۸ پروژه مخابراتی
در کردستان افتتاح شد
۱۲۸ پروژه مخابراتی در ۶ شهرستان کردستان روز گذشته با حضور استاندار به‌صورت همزمان و از طریق ویدیو‌کنفرانس افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، مدیر مخابرات منطقه کردستان در این مراسم گفت: سال گذشته در حوزه مخابرات ۲هزار و ۳۰میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شد و در پنج ماهه سال‌جاری با حمایت استاندار و مدیران ارشد مخابرات ایران ۲هزار و ۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این حوزه انجام شده است.
آزاد حکمت با اشاره به اینکه پروژه‌های مخابراتی به‌طور کامل به بهره‌برداری رسیده است، افزود: ۱۲۸پروژه شامل ۴۰پروژه در زمینه تجهیزات انتقال با سرمایه‌گذاری ۷۶میلیارد ریال، ۳۱ پروژه سوییچ با ۱۱میلیارد ریال، یک پروژه مرکز مخابراتی باشماق با سرمایه‌گذاری ۶۳۰میلیارد ریال امروز افتتاح شد.
وی افزود: ارتقای سایت‌های همراه به 4G بیش از ۵۱۰میلیارد ریال و چهار پروژه سایت جدید همراه‌اول با اعتبار ۲۶۰میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح امروز است.
مدیر مخابرات کردستان بیان کرد: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح ۱۶پروژه مربوط به شهرستان بیجار، ۱۷پروژه شهرستان سقز، ۳۰پروژه در مریوان، ۲۸پروژه سنندج، ۲۶پروژه دهگلان، ۱۱پروژه شهرستان بانه است.
 
آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌بنیان‌ها برای شرکت در نمایشگاه چین
آخرین مهلت ثبت‌نام شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های پیشرفته چین اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، نمایشگاه China Hi-Tech Fair یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فناوری و نوآوری است که به‌صورت سالانه برگزار می‌شود و درواقع یک پلتفرم نمایش فناوری‌های پیشرفته و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین شرکت‌هاست.
این نمایشگاه، از ۲۴ تا ۲۸ آبان‌ماه سال‌جاری در شنزن چین برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند تا ۲۵ شهریورماه ثبت‌نام کنند.
 ثبت‌نام از طریق کریدور صادرات و لینک https://tesc.ir/service/8/1/  امکان‌پذیر است.
جستجو
آرشیو تاریخی