صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و یک - ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و یک - ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

اخبار

یک میلیون زائر به کشور برگشته‌اند
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به خروج سه میلیون زائر ایرانی از مرزهای کشور برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، گفت: تاکنون یک میلیون نفر از این افراد به کشور بازگشته‌اند. به گزارش ایسنا، سردار «احمدرضا رادان»، اظهار داشت: به تدریج باید منتظر موج بازگشت زوار خصوصاً از روز یکشنبه پیش رو باشیم.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه دیپلماسی انتظامی و مرزبانی مرز خسروی را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: این دیپلماسی باید در تمام طول سال ادامه داشته باشد و تنها محدود به ایام اربعین حسینی(ع) نشود.
رادان با بیان اینکه در اربعین سال گذشته خسروی از نظر تردد زائران به سمت کربلا در رتبه چهارم قرار داشت و امسال به رتبه سوم صعود کرد، افزود: پیش‌بینی می‌شود در صورت تداوم همین روند، خسروی برای اربعین سال آتی دومین مرز پرتردد باشد.
 
نظارت جدی و دقیق بر مدارس غیردولتی اعمال شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: عزم ما تقویت مدارس دولتی و نظارت جدی و دقیق بر مدارس غیردولتی است و در این مسیر محکم عمل خواهیم کرد.
به گزارش مهر، رضامراد صحرایی در جمع مدیران مدارس و معلمان منتخب افزود: راهبرد آموزش و پرورش باید در صدر راهبردهای دولت باشد.  
وی گفت: یک مثلث سه ضلعی در نگاه جدید تعریف کرده‌ایم که یک ضلع آن معیشت، یکی منزلت و دیگری مرجعیت است. در این بین مرجعیت و شأن معلم به دست خود ماست که با رفتار، کردار، عملکرد، تعامل و مؤلفه‌هایی از این قبیل معنا می‌یابد.  صحرایی تصریح کرد: با جدیت به ‌دنبال ارتقای معیشت و منزلت فرهنگیان هستیم و با تعامل و همگرایی با دیگر دستگاه‌ها در این مسیر گام برمی‌داریم.
جستجو
آرشیو تاریخی