صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و نه - ۰۸ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و نه - ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

قاتل محمد حسن‌زاده بازداشت شد
خبر اینکه، با بررسی پرونده قتل محمد حسن‌زاده، از سوی دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی و اداره کل اطلاعات استان سرانجام مشخص شد قاتل محمد حسن‌زاده، فردی به نام «فردین کریمی» بوده است.
به گزارش تسنیم، با انتشار ادعای کشته شدن این فرد در جریان آشوب‌های سال گذشته، پدر و برادر محمد حسن‌زاده نیز با سوار شدن روی این موج، ادعای کشته شدن او را در مراسم خاکسپاری‌اش تکرار کردند. اما بلافاصله بعد از کشته شدن محمد حسن‌زاده، افرادی مشکوک (حدود۲۰ نفر) با مراجعه به منزل متوفی سعی کردند، فوت او را به نیرو‌های امنیتی نسبت بدهند و حتی برای سرپوش گذاشتن روی حقیقت ماجرا، عده‌ای از آنها با مراجعه به بیمارستان، جسد او را ‌دزدیدند.
طبق تحقیقات بازپرس پرونده، ماجرای قتل محمد حسن‌زاده به این صورت بوده که وی در آن روز، قصد سوار کردن خانمی در فلکه شهرداری بوکان را داشته؛ اما در این مورد با فردی به نام فردین کریمی به مشکل برخورده و درگیر می‌شود که این درگیری منجر به چاقوکشی و کشته شدن حسن‌زاده می‌شود.
با دستگیری فردین کریمی و پیدا کردن خانمی که محمدحسن‌زاده قصد سوار کردن او را داشته، تحقیقات در مورد جزئیات پرونده همچنان در حال انجام است. بدین ترتیب تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر دادستانی بوکان و مرجع قضایی در استان آذربایجان غربی، حقیقت یک مورد دیگر از سوژه‌های کشته‌سازی و خبرسازی‌های دروغ رسانه‌های معاند در اغتشاشات سال گذشته را برملا کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی