خبر

 
تعلیق چشمی
در روز محکومیت پرسپولیس
کمیته‌های انضباطی و وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درمورد چند پرونده اعلام کرد. کمیته انضباطی در خصوص تخلف روزبه چشمی، بازیکن تیم استقلال تهران را مبنی بر انجام مصاحبه علیه داور بازی پس از دیدار برابر سپاهان به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که به مدت شش ماه تعلیق می‌شود، محکوم کرد. علاوه بر این کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون، باشگاه پرسپولیس را در پرونده شکایت محمد مهدی خانی محکوم کرد. این کمیته باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 2 میلیارد و 20 میلیون ریال محکوم کرد.


ادعای سایت ترانسفر مارکت
عمرو ورده به استقلال پیوست
طی روزهای گذشته بحث انتقال عمرو ورده، ستاره تیم ملی مصر به استقلال حسابی داغ شده است. عده‌ای می‌گفتند این بازیکن به ایران نمی‌آید ولی گویا ستاره مصری خیلی‌خیلی به باشگاه استقلال نزدیک است و احتمالاً بزودی انتقالش نهایی می‌شود. در این رابطه سایت ترانسفر مارکت پا را فراتر گذاشته و مدعی شد این بازیکن به استقلال پیوسته است.


2 ایرانی در جمع لیگ ستارگان قطر
نشریه «استاد الدوحه» قطر با اتمام هفته دوم لیگ ستارگان قطر به معرفی بهترین‌های هفته گذشته در قالب تیم منتخب پرداخت. در همین رابطه محمدامین حزباوی بازیکن سابق فولاد و امید ابراهیمی هافبک سابق استقلال در ترکیب تیم‌های السد و الشمال خوش درخشیدند و در ترکیب تیم منتخب قرار گرفتند.
 

سقوط فوتبال بانوان در  رنکینگ فیفا
جام جهانی فوتبال زنان با قهرمانی اسپانیا به پایان رسید و تیم‌های انگلیس و سوئد توانستند در رده دوم و سوم جای بگیرند. حالا با پایان جام جهانی، فیفا رنکینگ جدید بانوان را اعلام کرده که تیم ملی سوئد با ۲ پله صعود در صدر قرار دارد. تیم‌های اسپانیا و امریکا (با ۲ پله سقوط) نیز دوم و سوم هستند. در آسیا ژاپن در جایگاه اول قرار دارد. استرالیا، چین و کره نیز در مقام‌های بعدی قرار دارند. تیم ملی فوتبال زنان کشورمان نیز با 2 پله سقوط در جایگاه 63 جهان و دوازدهم قاره کهن قرار گرفت.

تورس در آستانه عقد قرارداد با گل‌گهر
باشگاه گل‌گهر سیرجان در راستای تقویت تیم مارینوس اوزونیدیس به دنبال جذب دو بازیکن خارجی است. روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی فصل قبل فولاد که پیش از این در آستانه عقد قرارداد با استقلال نیز قرار داشت، مذاکراتی را با باشگاه گل‌گهر انجام داده که این مذاکرات مثبت بوده اما هنوز قطعی نشده است. با این حال به نظر می‌رسد طی 3-2 روز آینده دو طرف به جمع‌بندی نهایی و عقد قرارداد رسمی برسند. علاوه بر تورس، یک مهاجم برزیلی نیز مدنظر سرمربی گل‌گهر قرار دارد که مذاکرات خوبی را هم با باشگاه سیرجانی پشت سر گذاشته است. قرار است عقد قرارداد با این بازیکن پس از انجام تست‌های پزشکی، رسمی و نهایی شود.

کاپیتان پرسپولیس آماده بازی با فولاد
امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت دیدار مقابل تراکتور و ذوب‌آهن را از دست داده بود برای بازی با فولاد آماده شد. عالیشاه از روز یکشنبه در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شد و به نظر می‌رسد مشکلی برای بازی با قرمزهای اهواز ندارد. با رفع مصدومیت کاپیتان پرسپولیس، در صورت صلاحدید یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم، عالیشاه در لیست مسافران اهواز قرار خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که او برای دقایقی نیز به میدان برود.

جستجو
آرشیو تاریخی