هفته چهارم لیگ برتر

خطیبی برای سپاهان چه خطابه‏ای خواهد خواند؟

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال که دیروز با انجام دو بازی آغاز شد، امروز با برگزاری سه مسابقه دیگر ادامه می‌یابد که در یکی از آنها پیکان از ساعت 19:30 در ورزشگاه شهید دستگردی تهران میزبان سپاهان است. خودروسازان در شرایطی در این مسابقه به میدان می‌روند که در سه بازی قبلی خود سه مساوی به دست آورده‌اند. شاگردان رسول خطیبی در بازی قبل شان برابر صنعت نفت تا آستانه پیروزی پیش رفتند اما در لحظه آخر دروازه شان را باز شده دیدند تا با تساوی 1-1 از آبادان بازگردند. این در حالی است که سپاهان در هر سه بازی قبلی‌اش به پیروزی رسیده و با قرار گرفتن در صدر جدول، خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ بیست و سوم معرفی کرده‌اند. شاگردان ژوزه مورایس که در بازی قبل شان 1-صفر استقلال را شکست دادند، حالا هم حتماً برای کسب سه امتیاز به میدان می‌روند تا به روند موفقیت‌آمیز خود ادامه دهند. البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. چرا که سپاهان فصل گذشته یکی از باخت‌های خود را مقابل همین پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج متحمل شد و حالا باید دید خطیبی که در دوران بازیگری اش، دو دوره در سپاهان بازی کرد و 32 گل نیز برای این تیم به ثمر رساند، برابر تیم سابق و قدرتمند خود چه عملکردی خواهد داشت.
 
دوئل تیم‌های شمال و جنوب
در دیگر دیدار و از ساعت 19:30، نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، پذیرای صنعت نفت است. تیم شهر خسته در حالی این فصل را آغاز کرده که هنوز نتوانسته به بردی دست پیدا کند و دو تساوی و یک شکست در کارنامه آنها به ثبت رسیده است. شاگردان سید مهدی رحمتی در بازی قبل شان 1-صفر مغلوب گل‌گهر شدند و حالا باید دید دروازه‌بان اسبق فوتبال ایران چه نقشه‌ای برای برون رفت قائمشهری‌ها از بحران دارد. این در حالی است که شاگردان عبدالله ویسی پس از شکست در بازی اول شان برابر استقلال، یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده‌اند و در وضعیت نسبتاً خوبی به سر می‌برند و حالا باید دید تقابل این دو تیم پرهوادار شمال و جنوب ایران، چه نتیجه‌ای دربر خواهد داشت.
 
جدال برنده‌های هفته قبل
در آخرین مسابقه امروز هم،
گل گهر از ساعت 20 در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان به مصاف ملوان می‌رود؛ دیداری که مصاف دو تیم برنده هفته قبل است. مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل گهر در آغاز حضورش در فوتبال ایران، نتایج خوبی با گل گهر کسب کرده و دو پیروزی و یک تساوی حاصل کارش بوده است. ضمن اینکه گل گهر، تنها تیمی است که تاکنون گل نخورده و محمدرضا اخباری دروازه‌بان این تیم، موفق به سه کلین شیت شده است. در سمت مقابل، ملوان هم هفته قبل به اولین برد خود دست یافت و 4-صفر فولاد را از پیش رو برداشت تا شاگردان مهدی تارتار به بهترین برد هفته سوم دست پیدا کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی