صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و شش - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و شش - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

فدراسیون هیچ کمکی به تیم‌های باشگاهی نمی‌کند

مهاجرانی: حضور بازیکنان نامدار زنگ خطری برای ماست

حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص لیگ قهرمانان آسیا و رقابت سخت نمایندگان کشورمان با تیم‌های عربستانی به «ایران» گفت: «آمدن بازیکنان مطرحی همچون رونالدو، بنزما و نیمار در تیم‌های عربستانی باعث می‌شود تا تیم‌های این کشور هم در کوتاه‌مدت و هم بلندمدت نتیجه بگیرند و این باعث پیشرفت فوتبال ملی‌شان خواهد شد. حضور این بازیکنان در آکادمی‌های هر کشوری تأثیرگذار است چرا که این بازیکنان الگوهای خوبی برای جوانان محسوب می‌شوند. علاوه بر این حضور این بازیکنان باعث می‌شود تا اعتماد مربی به بازیکنان بیشتر شود و این موضوع باعث کسب نتیجه می‌شود.»
او بیان کرد: «حضور این بازیکنان نامدار زنگ خطری برای ما محسوب می‌شود، ما که از نظر اقتصادی کمبودهای بسیاری داریم و این کمبودها به دلیل عدم پرداخت حق پخش و سایر موارد است. فدراسیون‌های کشورهای دیگر برای توسعه و پیشرفت تیم‌های باشگاهی کمک زیادی می‌کند در حالی که در ایران فدراسیون هیچ کمکی به تیم‌های باشگاهی نمی‌کند و این موضوع باعث عقب‌افتادگی تیم‌های ایرانی از رقبای آسیایی خود است.»
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درخصوص تقابل پرسپولیس با النصر افزود: «پرسپولیس تیم خوبی است و این تیم تجربه بسیار خوبی در لیگ قهرمانان دارد. شانس صعود پرسپولیس و سپاهان بیشتر از تیم نساجی است. باید بپذیریم که حضور یک بازیکن یا دو بازیکن نامدار تضمین‌کننده قهرمانی تیم نمی‌شود و ما باید نگاه خوشبینانه‌ای به موضوع داشته باشیم. قهرمانی در غرب آسیا نسبت به شرق آسیا بسیار مشکل شده است. دیدیم که تیم شارجه مقابل تراکتور بازی خوبی ارائه داد و این تیم با اتحاد زیاد نماینده کشورمان را شکست داد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی