صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و پنج - ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و پنج - ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

فوتبال ایران

محرومیت بازیکن استقلال تا اطلاع ثانوی
آبی‌ها: ما همه چشمی هستیم!
استقلالی‌ها در حاشیه شکست این تیم مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر، معتقد بودند که تیم حریف قبل از اینکه خطای هند پنالتی ایمان سلیمی گرفته شود، مرتکب خطا شده و باید آن خطا گرفته می‌شد. در این میان، روزبه چشمی بازیکن ملی‌پوش آبی‌ها در انتقاد از داوری این بازی گفت: «انتظار داریم داوران عادلانه قضاوت کنند و خطای هند بازیکن سپاهان مشخص بود!» پس از این مصاحبه، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد چشمی به دلیل اظهارات بعد از دیدار استقلال مقابل سپاهان، طبق ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و با صدور دستور موقت تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است و باید ظرف مهلت ۴۸ ساعت دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند. این موضوع با واکنش سرمربی و بازیکنان استقلال مواجه شد و آنها در صفحات خود در فضای مجازی با این جمله که «ما همه چشمی هستیم» به حمایت از او پرداختند.


عزت‌اللهی بعد از تمدید با وایله:
شرایط انتقالم به ایران مهیا نبود
باشگاه وایله دانمارک روز پنجشنبه به صورت رسمی اعلام کرد قرارداد سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش کشورمان را برای یک سال دیگر تمدید کرد. پیش از این اخبار زیادی در زمینه احتمال انتقال سعید عزت‌اللهی به پرسپولیس و استقلال مطرح شد ولی در نهایت این ستاره ملی پوش ایرانی در دانمارک ماندنی شد. او در گفت و گویی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس و استقلال بیان داشت: «دوست ندارم وارد جزئیات شوم اما با چند باشگاه وارد مذاکره شدم. اما شرایط انتقال من مهیا نبود و من در تماس با باشگاه‌های ایرانی این موضوع را گفتم. می‌دانستم رقم موردنظر وایله زیاد است. من هم به عنوان بازیکن نمی‌توانستم شش ماه بازی نکنم و دوست داشتم در شرایط ایده‌آل به تیم ملی کمک کنم. آقای نکونام لطف داشتند با من تماس گرفتند و من شرایطم را توضیح دادم. چون چند فصل در صف اول فوتبال اروپا بودند و شرایط را لمس کردند، این موضوع را درک کردند. من برایشان آرزوی موفقیت دارم. جا دارد از همه تیم‌هایی که به من لطف داشتند، تماس گرفتند از مربیانشان تشکر کنم. امیدوارم این لیاقت را داشته باشم که در سال‌های آینده با آنها کار کنم.»


علاقه طارمی به حضور در میلان
میلان با خرید مارکو پلگرینو، یک مدافع میانی اکنون روی خرید بعدی‌اش یعنی یک مهاجم مرکزی که به اولیویه ژیرو در خط حمله کمک کند، تمرکز خواهد کرد. شایعات اخیر علاقه روسونری را دوباره به مهدی طارمی، مهاجم پورتو برجسته کرده است. بر اساس گزارش میارد پاچینی، روزنامه‌نگار یورو اسپورت فرانسه، طارمی در حال اصرار به پورتو برای پوشیدن پیراهن میلان است. در واقع این بازیکن ایرانی مدتی است که با میلان برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده و تمایل به جدایی از پورتو را به مدیران این باشگاه اعلام کرده است.


اعلام رقم قرارداد پرسپولیسی‌ها
رقم قرارداد کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس مشخص شده است که طبق این سند رقم مجموع قرارداد بازیکنان داخلی پرسپولیس 216 میلیارد و 783 میلیون تومان، بازیکنان خارجی 33 میلیارد و 680 میلیون تومان، کادر فنی ایرانی 40 میلیارد تومان و مربیان خارجی 21 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام شده است.

 
عزیزی و افاضلی، مشاوران قلعه‌نویی
بنا به پیشنهاد امیر قلعه‌نویی و تأیید فدراسیون فوتبال، خداداد عزیزی و هومن افاضلی به عنوان مشاوران فنی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شدند.


منصوریان اولین اخراجی لیگ برتر
همکاری باشگاه فولاد و علیرضا منصوریان، همان طور که انتظار می رفت پایان پذیرفت. جدایی که
قریب الوقوع بود و سرمربی فولاد پس از شکست غیرمنتظره و 4-0 این تیم برابر ملوان در هفته سوم لیگ برتر از سمتش برکنار شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که علی منصور فصل گذشته و پس از اینکه در نیم فصل دوم جانشین جواد نکونام در این تیم شد، اعلام کرد، برای فولاد برنامه 10 ساله دارد اما از همان ابتدا حضورش روی نیمکت فولاد با واکنش منفی هواداران این تیم مواجه شد و او که در این فصل با اما و اگر روی نیمکت سرخپوشان اهوازی ماندنی شده بود، پس از 13 بازی هدایت این تیم و سه شکست پیاپی در لیگ بیست و سوم، از این تیم اخراج شد تا اولین مربی برکنار شده این فصل لقب بگیرد.  

 

جستجو
آرشیو تاریخی