صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و سه - ۰۱ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و سه - ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۹

خبر در خبر

  علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به این که در اربعین امسال به دلیل تقویت ناوگان حمل ونقل، هموطنان سراسر کشور به استفاده از وسیله نقلیه شخصی ترغیب شده‌اند، گفت: با توجه به رویکرد جاری علاوه بر تأمین نیاز به پارکینگ، مدیریت سفرها نیز یکی از موضوعات بسیار مهم است. یکی از اقدامات شایسته در این زمینه می‌تواند معرفی شهرستان‌های در طول مسیر برای میزبانی و نیز افزایش ماندگاری سفر زوار در حین بازگشت باشد.
 محمدعلی محسنی بندپی، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به توجه ویژه به «گردشگری سلامت» در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد و گفت: خیز دولت سیزدهم در برنامه هفتم توسعه مبنی بر کسب ۶ میلیارد یورو درآمد سالانه از محل گردشگری سلامت، صادرات یک‌میلیارد یورو تجهیزات پزشکی و دارو، جذب ۷۰۰ میلیون یورویی از طریق جذب دانشجویان پزشکی و... نشان‌دهنده باور دولت به ظرفیت‌های کشور است.

  سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: ستاد ملی سیاست‌گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار در مجموع هشت هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با اثرات مخرب گردوغبار در نظر گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی