واکنش هیأت مدیره پرسپولیس به گلایه بازیکنان این تیم

تمام راه‌های کسب منابع مالی بسته است!

بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی 1-0 برابر تراکتور، به طور دسته‌جمعی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات خود از سوی این باشگاه اعتراض کردند و گلایه‌هایی هم از مدیرعامل و هیأت مدیره این باشگاه داشتند که ظرف چند ماه گذشته در تمرینات این تیم حضور نیافته‌اند تا توضیحی درباره وضعیت کنونی بدهند. در همین راستا هیأت مدیره پرسپولیس پنجشنبه تشکیل جلسه داد که سایت این باشگاه درباره آن نوشت: «در این نشست ابتدا از اعضای تیم اعم از بازیکنان، مربیان و سایر عوامل به جهت تلاش‌ها، تمرینات منظم و پیروزی در رقابت‌ها با وجود مشکلات مالی و عدم پرداخت دستمزد در این مدت، تقدیر و تشکر کردند. همچنین مقرر شد به نشانه قدردانی به خاطر پیروزی بر تراکتور پاداش ویژه‌ای به اعضای تیم تعلق بگیرد. البته، بسته شدن راه تبلیغات محیطی، تمام راه‌های کسب منابع مالی به روی پرسپولیس را بسته است. با این حال، مقرر شد ضمن ادامه تلاش‌ها و مذاکرات برای حذف بخشی از تحریم‌های داخلی علیه پرسپولیس، یکی از اعضای هیأت مدیره به نمایندگی از باشگاه برای اطلاع‌رسانی به هواداران عزیز، در رسانه‌ها به تشریح مسائل موجود بپردازد. همچنین امیدواریم، با توجه به تغییرات در سازمان خصوصی‌سازی بتوانیم، بالاخره جلسه‌ای با ریاست جدید این سازمان داشته باشیم. ما منابع درآمدی و مالی بلوکه شده‌ای داریم که در صورت دسترسی به آن، باشگاه قادر به اداره خود در این مقطع و عبور از بحران کنونی خواهد بود. همچنین امیدواریم راهکاری برای برداشته شدن فشار از روی اسپانسر بیابیم تا با توجه به منافع طرفین و همکاری‌های متقابل، امکان امضای قرارداد و همکاری که در سال‌های گذشته جریان داشته است فراهم شود.»
 
تساوی مقابل شاگردان زرینچه
سرخپوشان پایتخت که بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل تراکتور، به تهران بازگشتند، از ساعت ۱۹ پنجشنبه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی مقابل تیم آریو اسلامشهر به میدان رفتند. پیش از شروع بازی یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی با جواد زرینچه سرمربی تیم حریف خوش و بش کردند. در این دیدار که در آن بازیکنانی که مقابل تراکتور در ترکیب اصلی نبودند به میدان رفتند، نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم و دقیقه ۶۵، مهدی عبدی یک پنالتی برای پرسپولیس گرفت ولی ضربه پنالتی گئورگی گولسیانی را دروازه‌بان آریو گرفت. در ادامه تلاش قرمزها برای گلزنی بی‌ثمر بود و در دقیقه ۸۵ نیز گل گولسیانی روی پاس مهدی عبدی با پرچم کمک داور آفساید اعلام شد تا بازی با همان تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

برش

توافق با سلمانی
یاسین سلمانی بازیکن پیشین سپاهان و کاپیتان تیم امید یکی از بازیکنانی بود که مدنظر پرسپولیس و استقلال قرار داشت اما هنوز وضعیت تیم آینده او نامشخص است. سلمانی که اولویت خود را لژیونر شدن عنوان کرده بود بعد از مذاکرات ناموفق با چند تیم خارجی حالا تصمیم دارد در ایران فوتبال خود را ادامه دهد. در همین رابطه دیروز در رسانه‌ها اعلام شد شانس پرسپولیسی شدن این بازیکن در یکی دو روز اخیر بالا رفته و او با مسئولان پرسپولیس به توافق رسیده تا احتمال پیوستنش به این تیم زیاد شود. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم نظر مثبتی نسبت به این انتقال دارد و در صورت فراهم بودن شرایط، بزودی این بازیکن با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی