صفحات
شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و هفت - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و هفت - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

سرقت میلیاردی از کارگاه های صنعتی

گروه حوادث/  سارق کارگاه‌های صنعتی در خاورشهر که حدود یک میلیارد تومان اموال مسروقه را به دو مالخر فروخته بود، دستگیر شد.
سرهنگ «محمد قاسم طرهانی» فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از یک کارگاه در محدوده «خاورشهر» تهران موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری 177 این فرماندهی قرار گرفت. پس از حضور مأموران در محل سرقت و بررسی صحنه جرم مشخص شد سارق با تخریب قفل‌های ورودی وارد اماکن شده و لوازم را سرقت کرده است. در بازبینی دوربین‌ها هویت وی شناسایی و مشخص شد وی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شهرستان همجوار است. در ادامه تحقیقات مخفیگاه وی در محدوده خاورشهر شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم مأموران به محل اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کنند.
متهم 35 ساله که دی ماه سال گذشته از زندان آزاد شده بود، در مواجهه با ادله پلیس و انجام تحقیقات به 9فقره سرقت از کارگاه‌های خاورشهر اعتراف کرد. در این خصوص 2مالخر وی شناسایی و در محلات مختلف تهران دستگیر شدند.
این مقام انتظامی در پایان گفت: طبق اعلام نظر کارشناسان سارق بالغ بر 10میلیارد ریال از کارگاه‌های محدوده سرقت کرده است که تحقیقات برای شناسایی دیگر متهمان پرونده ادامه دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی