صفحات
شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و شش - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و شش - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

پورتو مانع انتقال طارمی به تاتنهام و اینتر

۳۰ میلیون یورو؛ یک کلام!

دو باشگاه اینتر و تاتنهام مشتریان اصلی مهدی طارمی هستند و هر کدام پیشنهاد رسمی به باشگاه پورتو ارائه داده‌اند. اینتر برای جذب طارمی حاضر شد پیشنهاد 20 میلیون یورویی را به 25 میلیون یورو افزایش دهد.
باشگاه لندنی هم با پیشنهاد 24 میلیون یورویی به سراغ جذب ستاره ایرانی آمده است. تاتنهام طارمی را برای جایگزینی هری کین و اینتر ستاره بوشهری را برای جایگزینی لوکاکو در نظر دارد.
با این حال، نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد به نظر نمی‌رسد مدیران باشگاه پورتو از مبلغ درخواستی خود برای فروش طارمی کوتاه بیایند. آنها برای فروش طارمی مبلغ 30 میلیون یورو می‌خواهند و حاضر نیستند به مشتریان این ستاره ایرانی تخفیف بدهند. پیش از این هم باشگاه میلان به صورت رسمی برای جذب مهدی طارمی اقدام کرد ولی باشگاه پورتو با پافشاری روی مبلغ 30 میلیون یورو باعث شد تا روسونری از جذب ستاره تیم ملی ایران منصرف شود.
نشریه رکورد پرتغال هم در گزارش خود از عبارت «پیچاندن بینی» برای نشان دادن بی‌میلی پورتو نسبت به این جدایی استفاده کرده است. با توجه به اینکه پورتو ستاره‌ای در حد و اندازه طارمی ندارد، محال است او را با عددی نه چندان مناسب به تیم دیگری بفروشد؛ حتی اگر در آخرین سال حضور مهدی در جمع اژدهایان، او در نهایت با قیمت آزاد و بدون اینکه پولی به باشگاه پرتغالی برساند، از جمع آبی و سفیدها جدا بشود. البته این مسأله ترجیح خود طارمی هم است؛ انتقال آزاد در تابستان سال آینده که مقدماتش از زمستان امسال آغاز بشود. مذاکراتی طولانی برای اینکه او خیلی سریع به لیگ موردعلاقه‌اش، لیگ برتر انگلیس، بپیوندد.

جستجو
آرشیو تاریخی